Unboxing #15

Zdravím knihomolové!

Dnes tu pro vás mám další rozbalovací článek, ve kterém vám ukážu jednu hodně zajímavou novinku od nakladatelství Omega. Jedná se o další knížku, která sice žánrově nespadá do mých obvyklých knih, ale právě proto mám od ní velká očekávání a moc se na ni těším. Balíček mi tentokrát přišel i v opravdu vhodnou dobu, takže vám o něm můžu rovnou napsat a nemusím pro něj večer letět na poštu. No nebudu to tedy už déle protahovat a jdeme ho otevřít.


Krátký náhled…


… a už je venku!


S radostí vám představuji nový psychothriller Metoda 15/33 od americké autorky Shannon Kirk. Anotace knížky slibuje opravdu zajímavý a napínavý příběh, ze kterého by mělo čtenáři chvílemi i mrazit, tak jsem na to zvědavá. Doufám, že mi autorčin styl psaní sedne a snad příběh bude napínavý až do samého konce, který snad nebude moc předvídatelný. Obálka knížky je také moc pěkná, tak snad čtení této knížky bude stát za to.

Anotace: Představte si bezmocnou, šestnáctiletou, těhotnou dívku, kterou právě někdo unesl z domova a naložil do špinavého auta.
Jenže: dívka je sociopatka, má IQ na hranici geniality a je to skvělá manipulátorka. Od první chvíle únosu touží po dvou věcech – ochránit své nenarozené dítě a nemilosrdně se únosci pomstít. Promyšleně a s klidnou hlavou kalkuluje a čeká na správný okamžik k útoku.
Tento thriller je o tom, co se stane, když oběť je stejně bezcitná jako únosce. Příběh plný zvratů vede k zamyšlení, kdo je tu vlastně oběť a kdo agresor.
Fascinující psychologický thriller mladé americké autorky vychází ve 20 zemích a získal několik ocenění, například National Indie Excellence Award (2015) nebo School Library Journal's nejlepší kniha pro dospívající mládež za rok 2015.


A to je konec dnešního unboxingu. Doufám, že vás kniha alespoň trochu zaujala a třeba si ji v budoucnu sami přečtete. Já se na ni dostanu nejspíše až příští týden, takže recenzi můžete očekávat přibližně příští neděli, ale třeba i dřív. :)

Zaujala vás kniha? Četli jste ji nebo se na ní zatím stále chystáte? Co si o knížce takto na první pohled myslíte? Čtete rádi psychothrillery? Který je váš oblíbený? Budu moc ráda za jakýkoli váš komentář, případně za doporučení některé žánrově podobné knížky.

Mějte se krásně,
vaše knihomolka Šárka


Komentáře

  1. O knihe som ešte nepočula, takže ďakujem za tip. Kniha má pôsobivú obálku a vyzerá to na zaujímavý príbeh. Prajem príjemné čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec za co děkovat, jsem ráda, že tě zaujala. :) Děkuji, snad se bude dobře číst. :)

      Vymazat
  2. Budu se těšit na recenzi. O knize jsem slyšela a tak mě zajímá co na ni řekneš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem zvědavá, co na ni řeknu. :) Recenze bude určitě do dvou týdnů. ;)

      Vymazat
  3. Jsem zvědavá na recenzi. :)
    S poštou si měla větší štěstí než já, byla jsem celý den doma a když jsem odjela do školy, tak mi prý za dvacet minut balíček dorazil. No, smůla. Tak si na knihu budu muset počkat ještě pár dní. :D
    Ať se líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pošta umí někdy pořádně naštvat... U nás jezdí tak kolem desáté až druhé hodiny, takže hádám, že jsou všude stejní a jezdí jak se jim chce. :D Tak snad ti přijde co nejdříve a ať se ti knížka líbí. ;)

      Vymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...