Vyhodnocení Knižní a Čtenářské výzvy 2017...

Zdravím knihomolové!
 
Vítám vás u novoročního článku, který bude o vyhodnocení mé Čtenářské a Knižní výzvy z roku 2017. Mé plány na tento rok jste si už mohli přečíst, a jelikož tu máme první den nového roku, přišel čas na zhodnocení toho minulého. Musím nečekaně přiznat, že rok 2017 byl, co se knih týká, opravdu hodně úspěšný…
 
 
V roce 2017 se mi podařilo rozečíst celkem 83 knih. Ne všechny jsem však dočetla a ne všechny měly dobré příběhy. Více než polovina knih měla však své příběhy skvělé a některé dokonce nezapomenutelné. O knížkách na které za rok 2017 nezapomenu a které jsou za uplynulý rok těmi nejlepšími, si můžete přečíst v článku Nejlepší kniha roku 2017. Ovšem jak je to se splněním mých dvou výzev?


Začneme výzvou z Databaze knih. Na tuto výzvu jsem po většinu času zapomínala, a když už jsem si vzpomněla, říkala jsem si: Času dost. No, a toho času zas tolik nebylo. Nakonec jsem nesplnila jen dvě zadání, ale dost mě to rozčiluje. Hlavně, když byla tak jednoduchá a obě knížky, které bych do těchto bodů mohla zařadit, mám doma. Připravila jsem si tady pro vás menší tabulka, ve které máte všechny knížky, které jsem do výzvy zařadila…
 
 
No, a které ty body jsem nesplnila? Mohli jste si všimnout, že jsem nepřečetla žádnou knihu od severského autora. A to mám doma tři, jen jsem nebyla schopná si ani jednu za celý rok přečíst. Přitom na mě v poličce čekají dokonalé Lesní lišky, Stalker a Čtenáři z Broken Wheel doporučují. Ani po jedné jsem za celý rok nesáhla a dost mě to mrzí. Ovšem já zas tolik té severské literatuře neholduji, ale možná bych s ní už mohla začít. A druhý bod, který jsem nesplnila, je kniha začínající otázkou. Na tento bod jsem měla k dispozici Zápisník jedné láska, ale já si ani se Sparksem moc nerozumím. Prosím neukamenujte mě za to… :))
 
 
A jak to vlastně dopadlo s mou Čtenářskou výzvou, kterou pořádala Ells? Už na začátku jsem naťukla, že jsem rozečetla 83 knih, ale kolik jsem jich vlastně přečetla? Budu vás však ještě chvíli napínat a nejdřív vám napíšu, které knížky mi zůstaly na stole rozečtené. Tou první, kterou jsem nedočetla je knížka Enjoy od francouzské autorky Solange Bied-Charreton a druhou knížkou je Co s láskou od Nicholase Sparkse. Důvod proč jsem tyto knížky zatím nedočetla, je jednoduchý, zkrátka nebyla nálada. Ale hodlám to v tomto roce napravit. Tedy doufám v to… A nestihla jsem dočíst ještě jednu knížku a tou je Harry Potter a vězeň z Azkabanu. Jsem prozatím na straně 127 a co víc říct, je to zkrátka Harry Potter, pan dokonalý. :D
 
Tak co, počítali jste? Vyšlo vám také to krásné a kulaté číslo? Já tomu sama nevěřím. Přečetla jsem totiž 80 knih, takže jsem nejen splnila svůj plán, ale ještě jsem ho o deset knih překročila. Můžete si právě říkat, že jsem blázen a že celé dny ležím jen v knihách… V knihách rozhodně celý den neležím, i když bych si to přála… A s tím bláznem máte tak trochu pravdu. :) A zajímá vás, jaké knížky jsem to přečetla? Tak se pojďte podívat na seznam!


  1. Život po tobě #2 (After You) - Jojo Moyes     RECENZE
  2.  Zabila jsem naše kočky, drahá (Kochanie, zabilam nasze koty) - Dorota Masłowska
  3.  P.S. Stále Tě miluju #2 (P.S. I Still Love You) - Jenny Han     RECENZE
  4.  Všechno, úplně všechno (Everything, Everything) - Nicola Yoon     RECENZE
  5.  Vadná #1 (Flawed) - Cecelia Ahern     RECENZE
  6.  Skleněný trůn #1 (Throne of Glass) - Sarah J. Maas     RECENZE
  7.  Půlnoční koruna #2 (Crown of Midnight) - Sarah J. Maas
  8.  Dědička ohně #3 (Heir of Fire) - Sarah J. Maas
  9.  Moře klidu (The Sea of Tranquility) - Katja Millay     RECENZE
  10.  Deník fejsbukové matky pokračuje... #2 - Lucie Nachtigallová     RECENZE 
  11.  Královna stínů #4 (Queen of Shadows) - Sarah J. Maas
  12.  Will Grayson, Will Grayson - John Green, David Levithan    RECENZE
  13.  Dcera kostí a dýmu #1 (Daughter of Smoke and Bone) - Laini Taylor    RECENZE
  14.  Neviditelná knihovna #1 (The Invisible Library) - Genevieve Cogman    RECENZE
  15.  Vysoká hra #11 (Aces High) - Kay Hooper    RECENZE
  16.  Žár #3 (Burn) - Maya Banks
  17.  Jako zabít ptáčka #1 (To Kill a Mockingbird) - Harper Lee
  18.  Dreamologie (Dreamology) - Lucy Keating     RECENZE
  19.  Bez jablka - Miloš Říha, Michelle Losekoot     RECENZE
  20.  Láska v Provenci (The Provence Cure for the Brokenhearted) - Bridget Asher
  21.  Láska podle Shakespeara III. #3 (The Truest of Words) - Georgina Guthrie     RECENZE (celé série)
  22.  Napůl zlý #1 (Half Bad) - Sally Green     RECENZE (celé série)
  23.  Napůl divoký #2 (Half Wild) - Sally Green     RECENZE (celé série)
  24.  Napůl ztracený #3 (Half Lost) - Sally Green     RECENZE (celé série)
  25.  Nejchladnější dívka ve Městě chladu (The Coldest Girl in Coldtown) - Holly Black RECENZE
  26.  Medová smrt (Honigtot) - Hanni Münzer     RECENZE
  27.  Život na trampolíně (Walking on Trampolines) - Frances Whiting     RECENZE
  28.  Hrej hráčem #1 (The Love Game) - Emma Hart
  29.  Panicové #0,5 (Virgins) - Diana Gabaldon     RECENZE
  30.  Měsíční kroniky I. - Cinder #1 (The Lunar Chronicles I. - Cinder) - Marissa Meyer
  31.  Dcera čarodějnice #1 (The Witch's Daughter) - Paula Brackston     RECENZE
  32.  Dívka v ledu #1 (The Girl in the Ice) - Robert Bryndza     RECENZE
  33.  Metoda 15/33 (Method 15/33) - Shannon Kirk     RECENZE
  34.  Podsvětí - Artefakt #1 - Kristina Hlaváčková     RECENZE
  35.  Noční lov #2 (The Night Stalker)- Robert Bryndza     RECENZE
  36.  Dám ti slunce (I'll Give You the Sun) - Jandy Nelson     RECENZE
  37.  Jan si smrt došla pro kata a další mordy z dob c. k. a první republiky - Miloslav Martínek     RECENZE
  38.  Měsíční kroniky II. - Scarlet #2 (The Lunar Chronicles II. - Scarlet) - Marissa Meyer
  39.  Krvavé ostří #0,5 (The Assassin's Blade) - Sarah J. Maas     RECENZE
  40.  Lord John a důvěrná záležitost #1 (Lord John and the Private Matter) - Diana Gabaldon     RECENZE
  41.  Paní půlnoci #1 (Lady Midnight) - Cassandra Clare     RECENZE
  42.  Cena Nevinnosti (Sweet Damage) - Rebacca James     RECENZE
  43.  Měsíční kroniky III. - Cress #3 (The Lunar Chronicles III. - Cress) - Marissa Meyer
  44.  Mluv (Speak) - Laurie Halse Anderson     RECENZE
  45.  Tíha vesmíru (Holding Up the Universe) - Jennifer Niven     RECENZE
  46.  Můří deníky (The Moth Diaries) - Rachel Klein     RECENZE
  47.  Bajky barda Beedleho (The Tales of Beedle the Bard) - Joanne Kathleen Rowling     RECENZE
  48.  Hrej tajně # 2 (Playing for Keeps) - Emma Hart
  49.  Léto, kdy jsme se potkali (The Season of You & Me) - Robin Constantine     RECENZE
  50.  Jeden den (One Day) - David Nicholls     RECENZE
  51.  Tisíc polibků (A Thousand Boy Kisses) - Tillie Cole     RECENZE
  52.  Měsíční kroniky IV. - Winter #4 (The Lunar Chronicles IV. - Winter) - Marissa Meyer
  53.  P.S. - Aňa Geislerová
  54.  Pomněnčino dítě (Clover's Child) - Amanda Prowse     RECENZE
  55.  Divoká píseň #1 (This Savage Song) - Victoria Schwab     RECENZE
  56.  Griša I. - Světlo a stíny #1 (Shadow and Bone) - Leigh Bardugo
  57.  Lidé, kteří mě znali (People Who Knew Me) - Kim Hooper     RECENZE
  58.  Hrej férově #3 (The Right Moves) - Emma Hart
  59.  Říše bouří #5(Empire of Storms) - Sarah J. Maas
  60.  Vysněný valčík #2 (Phantom Waltz) - Catherine Anderson
  61.  Poslední začátek #2 (The Last Beginning) - Lauren James     RECENZE
  62.  Můj přízvuk je skutečný a pár dalších věcí, které jsem neřekl (Yes, My Accent Is Real) - Kunal Nayyar     RECENZE
  63.  Shannarovy elfeíny #2 (The Elfstones of Shannara) - Terry Brooks     RECENZE
  64.  Božský bastard #1 (Beautiful Bastard) - Cristina Lauren
  65.  Fantastická zvířata a kde je najít (Fantastic Beats & Where To Find Them) - J. K. Rowling
  66.  Jak se točí Cizinka - oficiální průvodce první a druhou řadou (The Making of Outlander) - Tara Bennett     RECENZE
  67.  Navždy s láskou, Lara Jean #3 (Always and Forever, Lara Jean) - Jenny Han     RECENZE
  68.  Má lady Jane #1 (My Lady Jane) - Cynthia Hand, Brody Ashton, Jody Meadows     RECENZE
  69.  Hrej vabank #4 (Worth the Risk) - Emma Hart
  70.  Temné hlubiny #3 (Dark Water) - Robert Bryndza     RECENZE
  71.  Mléko a med (Milk and Honey) - Rupi Kaur     RECENZE
  72.  Krycí jméno E219 - Terry Shaft     RECENZE
  73.  Znovu já (Leave Me) - Gayle Forman     RECENZE
  74.  Probuzení Simona Spiera (Simon vs. The Homo Sapiens Agenda) - Becky Albertalli     RECENZE
  75.  Maskované město #2 (Masked City) - Genevieve Cogman     RECENZE
  76.  Harry Potter a tajemná komnata #2 (Harry Potter and the Chamber of Secrets) - J. K. Rowling
  77.  „Dávám ti své tělo...“ - Jak píšu milostné scény (I Give You My Body) - Diana Gabaldon     RECENZE
  78.  Vášnivý svůdník #1 (Sweet Filthy Boy) - Christina Lauren
  79.  Mrazivý oheň #1 (Frostfire) - Amanda Hocking
  80.  Láska v prachu hvězd (Our Chemical Hearts) - Krystal Sutherland
 
 
 
Až mi z těch písmenek oči přechází, ale snad jste se v tomto seznamu dobře vyznali. Tímto bych už dnešní článek ukončila. Když už je ten nový rok, půjdu se pustit do čtení, aby nestrávila celý rok tím, že jsem přilepená k počítači. Být přilepená ke knížce zní přeci daleko líp. :))
 
Jak jste na tom s výzvami minulého roku vy? Přečetli jste vše, co jste chtěli? Máte na svém seznamu některé knihy stejné? Na jakou knihu z minulého roku nejvíce vzpomínáte?
Budu moc ráda za jakýkoli váš komentář a přeji vám šťastný nový rok. :)
 
Mějte se krásně,
vaše knihomolka Šárka

Komentáře

  1. Vidiím, že se ti tento rok vyloženě dařilo. Budu držet palce i do toho nového a přeju spousty skvělých přečtených knih. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, dařilo... Moc ti děkuji. :)) Tobě přeji také velkou hromádku skvělých knih v tomto roce. ;)

      Vymazat
  2. Hezky jsi to sepsala! A ty obrázky - parádní... Já jsem na tom ve čtenářské výzvě stejně - také 90% avšak chyběla mi kniha darovaná a oblíbená rodičů/prarodičů. :(
    U Ells jsem pokořila svůj cíl pouze o jednu knihu, a s tímto výsledkem jsem spokojená,neboť jsem ani nedoufala, že výzvu zvládnu.
    Opožděně přeji také krásný nový rok 2018!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji... :)
      Tak třeba bude čtenářská výzva v tomto roce lepší. Já jsem se do ní tentokrát pustila raději hned a už mám tři body splněné. :)
      Co se týká té druhé výzvy, tak jsem vůbec nečekala, že budu číst tak rychle. Celkem jsem překvapila sama sebe. :))
      Také ti přeji krásný rok 2018!

      Vymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...