2. narozeniny blogu + SOUTĚŽ

Zdravím, knihomolové!

Vítám vás u dnešního článku, kterým bych chtěla oslavit narozeniny mého blogu. Přijde mi to jako malá chvilka, když jsem si blog zakládala a netušila jsem pomalu, co dělám. Teď už mám takový pocit, že jsem našla svou správnou notu, po které chci se svým blogem jít. Už také bylo načase, nemyslíte? Ovšem stále mám hodně co zlepšovat...



Jak už jste však z názvu pochopili, tento článek není pouze jen o tom, že už uplynuly dva roky od vydání prvního článku. Dnes tu totiž pro vás mám i takovou menší výroční soutěž a to o dva balíčky, když už to jsou ty dva roky… :) Minulým rokem, jsem žádnou soutěž nepořádala, a proto jsem se tedy rozhodla, že v této soutěži budou vítězové rovnou dva. A o co se vlastně soutěží? Každý vyhraje jednu knížku z Odeonu, kterou tu pro vás mám připravenou už rok. V balíčku však nebude pouze knížka, ale i jeden látkový obal, na kterých jsem já osobně hrozně závislá. Doma máme snad tunu látek, tak doufám, že jsem do soutěže vybrala ty pravé a že vás zaujmou. Už vás tedy nebudu déle napínat, pojďte se na možné výhry podívat…

1. balíček – Kniha Enjoy od Solange Bied-Charreton
+ látkový obal s růžemi
 
2. balíček – Kniha Bludy z nudy od Sachy Sperling
+ látkový obal s peříčky

 
Co musíte udělat, abyste se soutěže mohli zúčastnit:
Mít doručovací adresu v České republice.
(omlouvám se všem na Slovensku)
+
Vyplnit soutěžní FORMULÁŘ
a odeslat ho nejpozději do 13. dubna, 23:59 hodin
 
 
Přemýšlela jsem, co do tohoto článku ještě napsat, ale asi není nic důležitějšího než vám všem poděkovat za ty krásné dva roky. Bez vás by psaní článků nemělo smysl, takže děkuji všem, kteří stráví svůj volný čas čtením mých dlouhých recenzí. Také vám moc děkuji za všechny vaše krásné komentáře, kterých si velmi vážím. A také samozřejmě děkuji všem vydavatelstvím za skvělé spolupráce, které si nemůžu vynachválit… Děkuji zkrátka celé knižní komunitě, která je plná těch nejskvělejších lidí! Děkuji… <3
 
Tímto obřím odstavcem děkování se s vámi pro tento článek loučím. Doufám, že se vám soutěž líbí a že můj blog budete stále navštěvovat. Ještě tu mám pro vás jen menší info k vyhodnocování soutěže, které zde můžete očekávat 14. 4., nejdéle 15. dubna…
 
Mějte se krásně,
vaše knihomolka Šárka

 

Komentáře

  1. A my děkujeme za super soutěž, u jednoho fanartu jsem se docela zapotila XD ale nakonec jsem se snad trefila dobře :D
    Měj se hezky ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Aáááách, zamilovala jsem se do toho obalu s peříčky! Doufám, že mi bude přát štěstí :) Na látkové obaly mám taky trochu úchylku. Dá se případně někde koupit, kdyby se na mě štěstí neusmálo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tu úchylku na látkové obaly máme dvě. :) Já jich mám devět a stejně si myslím, že jich mám málo. :) Obal zatím k dostání nikde není, ale něco s mamkou chystáme, takže se můžeš těšit. Tam různých obalů bude spousta. :))

      Vymazat
    2. Tak super! Obalů není nikdy dost :)

      Vymazat
    3. Přesně, nikdy jich není dost. :))

      Vymazat
  3. gratuluji ke krasnym narozeninam :-) ani se nenadejes jako ja, rychle to utece a za chvili to bude let vice :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) To já bych ten čas klidně zpomalila, utíká to až moc rychle. :))

      Vymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...