Unboxing #29

Zdravím, knihomolové!
 
Vítám vás u nového článku a tentokrát rovnou dvojitého unboxingu. V dnešním článku jsem vám původně hodlala ukázat pouze jeden baliček, jelikož jsem ten druhý tak rychle opravdu nečekala. V prvním balíčku – který mi měl přijít už včera, jenže naše šikovné pošťačky zase rozbily auto – se ukrývá jeden zajímavý příběh z nakladatelství Omega. Na tuto knížku už nějaký ten týden čekám, takže jsem nesmírně ráda, že ji konečně mám zde…



A ve druhém balíčku se ukrývá knížka z mé nové spolupráce, za kterou jsem nesmírně šťastná. Spolupráci jsem nově uzavřela s nakladatelstvím Baronet a můžu vám zde tedy ukázat jednu novinku, která právě dnes vychází. :) S oběma knihami bych se s vámi ráda podělila alespoň prostřednictvím fotek a třeba vám tak dala i typ na čtení. Jdeme se tedy na ty tajemné balíčky podívat trochu blíže…
 
 
Menší náhledy dovnitř… Tak co, máte už své tipy?
 
 
A tady je první knížka!
 
 
V balíčku z Omegy se tedy ukrývala tato kráska s názvem Skrytá píseň od ruské autorky Valentiny Nazarové. Příběh, který se má pohybovat na vlnách rock’n rollu, jsem si zkrátka nemohla nechat ujít. Na první pohled vypadá knížka naprosto dokonale a zaujme podle mě každého milovníka napínavých příběhů a hudby. Ta česká obálka se opravdu povedla a já se moc těším, až se do ní pustím. :)
 
Skrytá píseň, to je neotřesitelné krevní pouto, vášnivá rock-n-rollová scéna a nelehký život na anglickém maloměstě.
- Pavel Rudněv, Moskevské umělecké divadlo
 
Anotace: Jednadvacetiletá Nika studuje v Londýně. Je krásná, temperamentní a má vše, co chce, nebo to alespoň dokonale předstírá. Ale má tajemství. Když jí bylo třináct, její milovaná starší sestra Jenia zmizela v malém městečku ve střední Anglii. Jediná věc, kterou Nika má, je sbírka kultovních rockových alb. Podle nich utvořila svou osobnost: vnímání krásy, lásky, života a svého vlastního já.
Snaží se nemyslet na to, co se stalo. Až jednoho dne, těsně před Velikonocemi, ji minulost dostihne strašným způsobem, takže jí nezbývá než zjistit, co se vlastně tehdy stalo. Nika zveřejní sestřinu starou fotku na Facebooku v naději, že by ji někdo mohl poznat. Téměř okamžitě obdrží odpověď od ženy, která tvrdí, že byla nejlepší kamarádkou Jeniy, a Nika se vydává vlakem do Notownu, města, kde její sestra žila…
 
 
A druhou knížkou – tentokrát z Baronetu – je…
 
 
Cinder & Ella od Kelly Oram. Na tuto knížku mě prvně upozornila Míša z Knižního deníčku, a jelikož mi milá paní Jana z Baronetu tuto knížku nabídla, tak jsem byla šťastná a tu nabídku přijala... Knížka má být dalším a novodobým převyprávěním popelky, kterých podle mě nebude nikdy dost. Popelka se podobných převyprávění dočkala už v mnoha filmových zpracování, ale nyní konečně i knižního, takže už jen na to jsem velmi. Zvědavá. Ano, je mi 22, ale to neznamená, že mě někdy takové příběhy přestanou bavit. :) A i tato knížka má podle mě hezčí obálku v českém vydání, než v tom původním!
 
Co když se z vašeho internetového kamaráda vyklube miláček Hollywoodu?
 
Anotace: Ellin život není žádná pohádka. Před necelým rokem ztratila matku při autonehodě, z níž sama vyvázla vážně zraněná. Svého otce léta neviděla a teď se musí přestěhovat k jeho nové rodině. Jediný, kdo jí rozumí, je Cinder, s nímž se už roky přátelí přes internet, ale s kterým se nikdy nesetkala. Ví, že je vtipný, chytrý a stejný knihomol jako ona. Netuší však, že Cinder je jeden z nejslavnějších hollywoodských herců, který navíc hraje prince v jejím nejoblíbenějším filmu. Změní se teď konečně Ellin život v pohádku?
 
 
To by tedy bylo z dnešního unboxingu úplně vše. Já doufám, že vás alespoň jedna kniha na první pohled zaujala alespoň z poloviny tolik, co mě. Nebudu to tedy už déle zdržovat a půjdu se do nich co nejdříve pustit. Nejdříve asi začnu převyprávěním Popelky a poté si do uší pustím Counterfeit, což je tedy trochu tvrdší muzika, než bude ve Skryté písni, a půjdu se začíst do toho druhého zajímavého příběhu…
 
Už jste o některé z těchto knih slyšeli? Zaujaly vás? Četli jste ji nebo zatím váháte, zda do knihy jít? Jak se vám líbí tyto knižní obálky oproti originálu?
Budu moc ráda za každý váš komentář. :)
 
Mějte se krásně,
vaše knihomolka Šárka

 

Komentáře

  1. krásné kousky, na obě stále marně čekám :-( Těším se na recenze :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať ti Skrytá píseň dorazí co nejdříve a nemusíš čekat tak dlouho. ;) Recenze snad budou brzy. :)

      Vymazat
  2. Krásné přírůstky :) Zejména Cinderella má opravdu nádhernou obálku :)
    Pěkné čtení!

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné kousky :) Hodně mě láká Cinder a Ella :) A docela mě zajímá co řekneš i na druhou knihu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Tak já doufám, že obě budou vydařené a nebudu muset psát do recenze nic moc negativního. :))

      Vymazat
  4. Moc hezky nafoceno! :) Skrytou píseň mám rozečtenou. Začátky byly slabší, ale teď jsem uhranutá a baví mě to. Na baronetku čekám také, snad brzy dorazí. :) Snad si obě čtení pořádně užijeme!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Já si zatím užívám čtení baronetky na jedničku. Jen by to na ní chtělo víc času... :)) Tak snad ti také brzy dorazí a užívej si čtení. :)

      Vymazat
  5. Skrytá píseň mi taky došla a už jsem si stihla i rozectist a jsem z knížky hodně nadsena. Tak uvidím jestli to tak bude pokračovat i dal.
    Reteling popelka mě od Baronetu taky hodně zaujal a mám v plánu si ho pořídit. :)
    Ať se ti knížky líbí ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Přeji ti hezké čtení Písně i nadále. Popelka je zatím moc pěkná a zatím mě i příjemně překvapuje. :)

      Vymazat
  6. Na oba dva kousky si dělám zálusk, závidím a přeji pěkné čtení :-) A těším se na recenzi! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné kousky. Gratuluji k noéé spolupráci a přeji příjemné čtení.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné knížky. Přeji pěkné čtení :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...