Unboxing #36

Zdravím, knihomolové!

Dnes tu pro vás mám trochu nečekaný unboxing jednoho balíčku, který mi dorazil už včera. Přemýšlela jsem, zda vám o něm napíšu ještě ten den, kdy dorazil anebo počkám. Nakonec jsem si řekla, že počkám, když už jsem vám včera jeden článek vydala ráno… Včera mi tedy dorazil balíček z Cosmopolisu s knihami, které tedy vypadají naprosto božsky! A jaké knihy se tam ukrývají?


Nejdřív dáme menší náhled…


… a první knížka je na světě!


Ohnivé ostří od Kristiny Hlaváčkové je volným pokračováním série Podsvětí (Sam Barnetová), která mě minulý rok nesmírně nadchla. Tuto knížku jsem si tedy nemohla nechat ujít, ale stále nebyl čas. Ovšem čas se našel a milá paní Bára z Cosmopolisu mi ve čtvrtek poslala skvělou nabídku jejich nových titulů. Tato knížka mezi těmi nabízejícími knihami nebyla ale rozhodla jsem se zkusit o ní požádat, a tak ji mám doma… :) Tato série je taková česká fantasy-detektivka, která v minulém díle skvěle popisovala prostředí Prahy. To byla věc, která mě na knize minule okouzlila snad nejvíc, a tak doufám, že různých popisů pražských zákoutí se dočkáme i zde.

"Podsvětí začíná vřít skrytým bojem o moc!"

Anotace: S Maxem Barnetem proplujete do světa mrtvých a zpět. A možná odhalíte vraha… Nová zápletka, nový příběh. Kouzlo Podsvětí Vás pohltí. Podíváte se do nejzazšího kouta podzemní říše a zjistíte, jak vzniká ohnivé ostří. Samantin život se pomalu začíná vracet k relativnímu normálu. Celé dva měsíce bez maléru. Tušila, že to nemůže vydržet. Nevydrželo. Přímo před jejíma očima se odehrála jedna hodně podivná vražda. Do vyšetřování se zaplétá nejen Samantin bratr, major Robert Wolf, ale i FBI. Společně s agentem Gabrielem Ferrou začíná Sam rozplétat pavučinu zločinů, které rozhodně nepatří do světa lidí. Obětí přibývá. Začíná hrozit prozrazení magického světa. Nejen Sam se ocitá v ohrožení. Vrahovo řádění proniká do Podsvětí, kde je jediný podezřelý: drak Azrael. Staletá vládní struktura magického města je narušena a začíná se bortit. Kromě Samanthy není téměř nikdo, kdo by se nejvyššího Strážce zastal…


Druhou a poslední knížkou, která se ukrývá v balíčku je další česká kniha, která se však odehrává ve Skotsku. Tajemství skotské krve od českého autora Jana Hrdiny mě nesmírně zaujalo svou anotací, a to až natolik, že jsem si prvně ani nevšimla autorova českého jména. To jsem ale hold celá já… Tajemství skotské krve má být historická detektivka z konce devatenáctého století, která se má odehrávat v podobném duchu jako Sherlock Holmes. Což vypadá opravdu zajímavě, nemyslíte?

"Prastaré sídlo zahalené hustou, mléčně bílou tmou. Tajemný hrad skrývající nejen tajné chodby a místnosti, ale i dávné tajemství skotské krve..."

Anotace: Kapitán Ian Deveron-Gordon přijíždí na hrad Kilcarron do středního Skotska, aby sepsal dějiny rod Carronů. Nikdo ale netuší, že pravým důvodem příjezdu mladého kapitána je zcela něco jiného. V Kilcarronu totiž zemřelo několik služebných podivnou smrtí. Ian má pochybnosti, že se nejednalo o nehodu či nešťastnou náhodu, v čemž ho utvrzuje i fakt, že někteří obyvatelé Kilcarronu se mu snaží pátrání všelijak zkomplikovat. Sužuje hrad opravdu nějaké děsivé prokletí? Podaří se kapitánovi odkrýt tajemství rodu Carronů?


Tak to by bylo vše z dnešního unboxingu. Za balíček moc děkuji již zmíněné paní Báře a celému Cosmopolisu (Gradě), kteří mi tyto knížky zaslali. Co jsem zatím do knih nahlížela, tak mají opravdu vyvedené grafické zpracování. V Ohnivém ostří můžeme na každém začátku najít kouzelného draka a v Tajemství skotské krve se zas ukrývají různé ornamenty. Kniha má navíc celkem velké řádkování, takže to vypadá na hodně velkou jednohubku v prostorách tajemného Skotska. No, uvidíme… Já zatím vůbec netuším, do kterého příběhu se mám pustit dřív. Zatím mám jednu svou knížku rozečtenou, takže budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete, kterou knížkou z těchto dvou mám začít…

Znáte některou z těchto knih? Četli jste knihu od Kristiny Hlaváčkové? Co na její styl psaní říkáte? Líbí se vám její příběhy? Slyšeli jste už o knize Tajemství skotské krve? Zaujala vás některá z těchto dvou knih? Na kterou byste chtěli recenzi dřív?
Budu moc ráda za všechny vaše komentáře. :)

Mějte se krásně,
vaše knihomolka Šárka


Komentáře

  1. Moc pěkné úlovky :) Láká mě Ohnivé ostří,takže přeji krásné čtení a těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Na Ohnivé ostří se dostanu snad už zítra, tak jsem zvědavá... :)

      Vymazat
  2. Tajemství skotské krve vypadá hodně dobře. :) Ke knihám gratuluju, užij si čtení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Tajemství skotské krve mě bohužel trochu zklamala zápletka, ale jinak to bylo pěkné a oddechové čtení. :) Celá recenze by měla vyjít ve středu... :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...