Unboxing #37

Zdravím, knihomolové!

Vítám vás u dnešního pátečního unboxingu, ve kterém bych vám ráda představila jednu novinku z Cosmopolisu. V tomto balíčku se ukrývá jedna kráska, která ve středu vyšla a já mám neskutečnou radost, že si ji už budu moct přečíst. Příběh totiž vypadá na kouzelný romantický příběh, který vaše srdce nenechá chladné a perfektně se tak hodí do tohoto pochmurného počasí, které nás o víkendu nejspíše čeká. Už ale dost opisování a jdeme se podívat do balíčku…


Menší náhled…


… a knížka je na světě!


Příběh Normálně jiní od novozélandské autorky Tammy Robinson, nás už ze svého přebalu láká tím, že je určen pro fanoušky knih Než jsem tě poznala a Hvězdy nám nepřály. Slibuje to tedy hodně dojemný příběh, který vaše oči nenechá suché a v mnohých případech i hrozí, že vaše srdce po dočtení nezůstane celistvé. Toho se tedy já hodně obávám a bojím se jaký tento příběh bude. Sestra hlavní hrdinky tohoto příběhu má mít navíc sestru s autismem a jelikož jsem zatím nečetla nic, kde by se autismus vyskytoval, tak se na celou knihu těším ještě daleko více. Mám tedy hodně velká očekávání a bojím se, abych nebyla zklamaná. Ale snad se tak nestane…

"Pokud ti nezlomí srdce, není to láska…"

Anotace: Žádná rodina není ideální. Každá má svoje problémy. Devatenáctiletá Maddy dělí svůj život mezi práci ve fotolabu a péči o svou mladší autistickou sestru B, která vyžaduje celodenní péči. Stará se o ni společně s matkou a je smířená s tím, že už to tak bude napořád. Nemá čas na kamarády, na kluky, na věci, co ostatní v jejím věku běžně dělají. To poslední, na co myslí, je láska. Jenže jí to nevadí. Rodina je přece nejdůležitější... S tím by ovšem nesouhlasil devatenáctiletý Albert. Jediné, o čem sní, je odjet z domu, od otce, který ho nikdy nepochválí. Albert je podle něj jen břídil a flákač, který nikdy nic nedokáže. Pryč od bratra, který si libuje v urážkách všeho a všech.

Jednoho dne se Maddy a Albert potkají a toto setkání jim změní pohled na vše. Albert začne poněkud odtažité, a přitom okouzlující Maddy nadbíhat. Čím více se sbližují, tím více si uvědomují, že na své problémy nejsou sami a že jeden druhému mohou dodat odvahu věci změnit. Albert poprvé v životě poznává, jak silné může být rodinné pouto. Zamilují se do sebe, ale kromě lásky je čeká ještě jedna těžká zkouška. Jak se s ní vyrovnají?


Toť by pro dnešek bylo vše. Doufám, že vás knížka už takto z anotace zaujala a pokud například už nyní o víkendu nemáte co číst, tak si pro ni ještě dnes skočíte do vaše nedalekého knihkupectví. Pokud však ještě pár dní na knížku vydržíte čekat, můžete si ji samozřejmě objednat na stránkách Grady, kterým tímto moc děkuji za zaslání knížky… <3

Už jste o této knížce slyšeli? Zalíbila se vám a chystáte se ji číst? Nebo jste ji už četli? Pokud ano, jak se vám líbila? Co si myslíte o knížkách, které jsou připodobňované k tak skvělým příběhům, jako jsou Hvězdy či Než jsem tě poznala?
Budu moc ráda, za všechny vaše komentáře. :)

Mějte se krásně,
vaše knihomolka Šárka


Komentáře

  1. Ke knize gratuluju, ještě jsem o ní neslyšela, ale nevypadá vůbec špatně. Užij si čtení. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Čtení si zatím užívám a to natolik, že ji během dneška nejspíše i dočtu. :))

      Vymazat
  2. Děkuju za tip. :) Tahle kniha mě rozhodně láká. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už se těším jak si přečtu tvoji recenzi. Obálka mě hodně zaujala a anotace zní ještě líp. Tenhle typ příběhů mám velmi ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám ráda podobné příběhy a ta obálka je opravdu nádherná. ❤ Recenze se snad dočkáš už dnes. :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...