Knižní výzva 2018 - UPDATE

Zdravím, knihomolové!

Pamatujete si, jak jsem na začátku roku psala, že v tomto roce nebudu mít tolik času na čtení? Tehdy jsem si myslela, že když bude málo času, přečtu tedy i méně knih. Ale opak se stal pravdou, a proto vás vítám u nového článku, který je takovým menším updatem knižní výzvy, kterou na svém blogu každoročně pořádá Ells.


Mým původním cílem v počtu přečtených knih za rok 2018 bylo číslo 60. Já však nasadila tak nečekané tempo ve čtení, že už od poloviny srpna mám tento svůj cíl splněn. Nečekaně jsem narážela na samé skvělé knihy, které se četli samy, a tak jsem se rozhodla, že svůj cíl navýším o polovinu. Mým novým cílem je tedy rovnou 90 knih, což je přesně o deset více, než jsem přečetla minule…

  1.  Polibek v New Yorku (Kiss Me in New York) - Catherine Rider     RECENZE
  2.  Harry Potter a vězeň z Azkabanu #3 (Harry Potter and the Prisoner of Azkaban) - J. K. Rowling
  3.  Z kostí a inkoustu #1 (Ind and Bone) - Rachel Caine     RECENZE
  4.  Lásce na stopě #1 (The Love Detective) - Alexandra Potter     RECENZE
  5.  Políbená ledem #2 (Ice Kissed) - Amanda Hocking     RECENZE celé série
  6.  Křišťálové království #3 (Crystal Kingdom) - Amanda Hocking     RECENZE celé série
  7.  Dívka na kusy (Girl in Pieces) - Kathleen Glasgow     RECENZE
  8.  Hořká chuť lásky #1 - Lenka Lanczová
  9.  Diabolik #1 (The Diabolic) - S. J. Kincaid     RECENZE
  10.  Tvůj perfektní rok (Dein perfektes Jahr) - Charlotte Lucas     RECENZE
  11.  Královna Tearlingu #1 (Queen of the Tearling) - Erika Johansen     RECENZE celé série
  12.  Tažení do Tearlingu #2 (The Invasion of the Tearling) - Erika Johansen     RECENZE celé série
  13.  Hodnej kluk #1 (Good Boy) - Sarina Bowen, Elle Kennedy     RECENZE
  14.  Osud Tearlingu #3 (The Tale of the Tearling) - Erika Johansen     RECENZE celé série
  15.  Hadrový panák #1 (Ragdoll) - Daniel Cole     RECENZE
  16.  Z vůle Luny #1 (Moon Chosen) - P. C. Cast     RECENZE
  17.  Muffin a čaj - Theo Addair     RECENZE
  18.  Cinder & Ella #1 (Cinder a Ella) - Kelly Oram     RECENZE
  19.  Skrytá píseň (Девушка с плеером) - Valentina Nazarova     RECENZE
  20.  Do posledního dechu #4 (Last Breath) - Robert Bryndza     RECENZE
  21.  Učiněná katastrofa #2 (Walking Disaster) - Jamie McGuire
  22.  Podělaným navrch (The Upside of Unrequited) - Becky Albertalli     RECENZE
  23.  Ross Poldark - Návrat domů #1 (Ross Poldark) - Winston Graham
  24.  Harry Potter a ohnivý pohár #4 (Harry Potter and the Goblet of Fire) - J. K. Rowling
  25.  Papíroví duchové (Paper Ghosts) - Julia Heaberlin     RECENZE
  26.  První život #1 (Firstlife) - Gena Showalter     RECENZE
  27.  Zůstaň #2 (Stay) - Sarina Bowen, Elle Kennedy     RECENZE
  28.  Vytoužené dítě (The Wish Child) - Catherine Chidgey     RECENZE
  29.  Sedmá oběť #1 (The 7th Victim) - Alan Jacobson     RECENZE
  30.  Navždy #1 - Maya Sinay     RECENZE
  31.  Nesmrtelní z Meluhy #1 (The Immortal of Meluha) - Amish Tripathi     RECENZE
  32.  Sexy farmář #1 (Nuts) - Alice Clayton
  33.  Den co den #1 (Every Day) - David Levithan     RECENZE
  34.  The Crown - Podrobná historie (The Crown: The Official Companion) - Rober Lacey     RECENZE
  35.  Hořící stránka #3 (The Burnning Page) - Genevieve Cogman     RECENZE
  36.  Šťastě až navěky #2 (Happily Ever After) - Kelly Oram     RECENZE
  37.  Bez šance #1 (Unwind) - Neal Shusterman     RECENZE
  38.  Maják v bouři (Fisher's Light) - Tara Sivec
  39.  Tajemství skotské krve - Jan Hrdina     RECENZE
  40.  Ohnivé ostří #2 - Kristina Hlaváčková     RECENZE
  41.  Pán stínů #2 (Lord of Shadows) - Cassandra Clare
  42.  Jedna želva za druhou (Turtles All the Way Down) - John Green     RECENZE
  43.  Normálně jiní (Differently Normal) - Tammy Robinson     RECENZE
  44.  Wonder Woman: Válkonoška #1 (Wonder Woman: Warbringer)
  45.  Něco skutečného (When It's Real) - Erin Watt     RECENZE
  46.  Lord John a Bratrstvo čepele #2 (Lord John and the Brotherhood of the Blade) - Diana Gabaldon     RECENZE
  47.  Reneráti #1 (Renegades) - Marissa Meyer     RECENZE
  48.  Duchennovi jezdci aneb Život se svalovou dystrofií - Josef "Káďa" Kadeřábek, Martin Krček, Jakub Šudák     RECENZE
  49.  Kaleidoskop srdcí #1 (Kaleidoscope Hearts) - Claire Contreras
  50.  Artemis (Artemis) - Andy Weir     RECENZE
  51.  Drž mě pevně #2 (Hold Me Closer: A Tiny Cooper Story) - David Levithan     RECENZE
  52.  Famfrpál v průběhu věků (Quiddich through the Ages) - J. K. Rowling     RECENZE
  53.  Ready Player One (Ready Player One) - Ernest Cline     RECENZE
  54.  Černooká - Anna Musilová      RECENZE
  55.  Drtič #2 (Crush) - Alan Jacobson     RECENZE
  56.  Řekni něco legračního (Drunk Dial) - Penelope Ward     RECENZE
  57.  Feminismus je pro každého (We Should All Be Feminist) - Chimamanda Ngozi Adichie     RECENZE
  58.  Věž úsvitu #6 (Tower of Down) - Sarah J. Maas
  59.  Papírová srdce #2 (Paper Hearts) - Claire Contreras
  60.  Dej mi své jméno (Call Me By Your Name) - André Aciman     RECENZE
  61.  Víš, že tě miluju #1 (Did I Mention I Love You) - Estelle Maskame     RECENZE celé série
  62.  Temný duet #2 (Our Dark Duet) - Victoria Schwab      RECENZE
  63.  Potížistka - Lenka Lanczová
  64.  Naslouchač #1 - Petra Stehlíková     RECENZE
  65.  Předobrý život (Very Good Live)- J. K. Rowling     RECENZE
  66.  Víš, že tě potřebuju #2 (Did I Mention I Need You) - Estelle Maskame     RECENZE celé série
  67.  Víš, že mi chybíš #3 (Did I Mention I Miss You) - Estelle Maskame     RECENZE celé série
  68.  Mrtví kráčí po zemi: Život v ráji #0,5 - Martin Štefko     RECENZE
  69.  V dobrém i zlém (You were made for this) - Michelle Sacks     RECENZE
  70.  Tisíc kousků tebe #1 (A Thousand Pieces of You) - Claudia Gray     RECENZE
  71.  Ostrov smrti - Jan Cimický     RECENZE
  72.  Něco mezi tím (Something in between) - Melisa de la Cruz     RECENZE
  73.  Faja #2 - Petra Stehlíková     RECENZE
  74.  Náhodní lháři #1 - Lena Valenová     RECENZE
  75.  Deset tisíc nebí nad tebou #2 (Ten Thousand Skies Above You) - Claudia Gray     RECENZE
  76.  Divotvůrce #1 (Spellslinger) - Sebastien de Castell     RECENZE
  77.  Na okraji #1 (Annabelle) - Lina Bengtsdotter     RECENZE
  78.  Námi to končí (Is Ends With Us) - Colleen Hoover     RECENZE
  79.  Černé znamení #2 (Shadowblack) - Sebastien de Castell     RECENZE
  80.  Zakázané ovoce (Foreign Fruits) - Jojo Moyes     RECENZE
  81.  Krutý princ #1 (The Cruel Prince) - Holly Black     RECENZE
  82.  Chladnokrevně #5 (Cold Blood) - Robert Bryndza     RECENZE
  83.  Monology do tmy - Barbora Rooster     RECENZE
  84.  Po tvém boku (By Your Side) - Kasie West
  85.  Dopis (The Letter) - Kathryn Hughes     RECENZE
  86.  Milá Bridget, chci tě (Dear Bridget, I Want You) - Penelope Ward & Vi Keeland     RECENZE
  87.  Čas vlků (Vargarnas Tid) - Elisabet Nemert     RECENZE
  88.  Zrychlení #3 (Velocity) - Alan Jacobson     RECENZE
  89.  Věř mi (Trust) - Kylie Scott     RECENZE
  90.  Harry Potter a Fénixův řád #5 (Harry Potter and the Other of the Phoenix) - J. K. Rowling
Doufám, že jsem své síly nepřecenila stejně, jako jsem je původně podcenila, a že těch 90 knih opravdu přečtu. Z poličky – vlastně ze dvou poliček – nepřečtených knih mám stále co vybírat, a navíc spousta poutavých příběhů bude ještě do konce roku vycházet. Takže o nedostatek čtiva určitě nebudu mít nouzi. Navíc plánuji přečíst do začátku října spoustu knih od autorů, kteří budou na Humbooku a pokud se mi to podaří, splní se mi tím celá třetina z třiceti knih, které mi zbývá přečíst. Tak snad se nerozjedu tolik, že budu muset dělat ještě jeden update této výzvy. Doufám, že tak rychlá nebudu. :))

Jak jste na tom s knižní výzvou vy? Také se jí účastníte? Kolik knih jste si dali za cíl a jak se vám ve výzvě prozatím daří?
Budu ráda, když mi to napíšete do komentářů. :)

Mějte se krásně,
vaše knihomolka Šárka

Komentáře

  1. tak to ti zavidim, ja mam zatim jenom 47...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já na tom byla minulý rok podobně. Každý máme jiné tempo, takže 47 knih rozhodně není žádná ostuda. ;)

      Vymazat
  2. To gratuluju. :) 90ka je naprosto úžasné číslo. Já naopak oproti jiným rokům čtu mnohem míň a nějak nic nestíhám. :) Doufám, že výzvu dokážu splnit.

    OdpovědětVymazat
  3. wow :O :D Kéž bych měla tolik času na čtení. xD A jak se přestěhuji k příteli, tak si myslím, že to bude časově ještě horší, ale uvidíme. já mám zatím za sebou 25 knih a to jsem si dávala za cíl přečíst 60 knih za rok. Bohužel se státnicemi se to pěkně pokazilo, ale bohužel se nedá nic dělat. Tak třeba příští rok ta výzva dopadne lépe:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sama nevím, kde ten čas beru a tomu číslu se opravdu divím. Ani mi nepřijde, že už jsem jich tento rok přečetla tolik. XD Tobě ať se každopádně daří a ať do konce roku přečteš co nejvíce skvělých příběhů! :)

      Vymazat
  4. Letos se mi knižní výzvu moc nedaří plnit. Jsem teprve u čísla 38 :) Navíc jsem teď měla štěstí spíše na horší knihy a prokousávala jsem se jimi dlouho :) Ale snad to ještě doženu. Každopádně ty čteš jako o život :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať se ti teď daří brát do ruky jen dobré knížky, které se budou číst pomalu sami a budou tě bavit. To určitě doženeš. :) Držím palce. :)

      Vymazat
  5. Tak to je super výkon, Šári. Jen tak dál! Budu držet palce k tomu krásnému navýšení.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...