Unboxing #43

Zdravím, knihomolové!

Vítám vás u nového článku, kterým, jak jste z názvu mohli již poznat, je unboxing. Právě mi dorazil balíček z nakladatelství Cosmopolis, ve kterém se má ukrývat jejich nový krimi román ze severského prostředí. Pokud víte, tak severské knihy moc nevyhledávám, ale kniha V dobrém i zlém mě dost nalomila. Řekla jsem si tedy, že už je na čase, abych takový příběh konečně vyzkoušela, a tak ho tady máme!


Menší náhled do balíčku…


A knížka je na světě!


Dorazil mi příběh Na okraji od švédské autorky Liny Bengtsdotter. Po všech fantasy, které zrovna čtu, se na tento příběh opravdu velmi těším a jsem nesmírně zvědavá, jaký bude. Doufám, že mě u knihy bude mrazit a budu se bát. Tento příběh je autorčina prvotina, za kterou získala ocenění za nejlepší debut na festivalu Crimetime Specsavers Award 2017, což jen navyšuje mé očekávání. A vzhledem k tomu, že autorka vyučuje psychologii, vypadá to na přesně takové krimi, které já preferuji…

Anotace: Uprostřed Švédska na hranici krajů Västergötland a Värmland leží v hlubokých lesích vesnice Gullspång. Jednoho horkého léta odsud zmizí sedmnáctiletá Annabelle. Její rodiče šílí strachy, místní policie je bezradná a organizace Missing People ji bezvýsledně hledá.
Na místo činu jsou vysláni inspektorka Charlie Lagerová a její kolega. Charlie je zkušená policistka a práce jí poskytuje uklidňující rutinu, kterou její chaotická duše potřebuje. Tohoto případu se ujmout nechce, ale nakonec udělá to, co vždycky: poslechne příkaz. Charlie Lagerová se tak vydá na cestu do minulosti. Musí se vrátit tam, odkud odešla, když jí bylo čtrnáct let, vrátit se do dětství, kterému se ze všech sil snažila uniknout. Jakmile se vrátí, všechny její vzpomínky oživnou. Vzpomínky na tehdejší omezené možnosti a velkou touhu utéct. Vzpomínky na matku, která představuje všechno, čeho se Charlie bojí: alkoholismus a nemoc.
Zatímco se Charlie snaží zjistit, co se Annabelle stalo, objevuje děsivá fakta ze své minulosti. Musí čelit i své nejhorší vzpomínce: okamžiku, kdy nechala někoho zemřít.


Tak a jsme na konci dnešního článku. Tentokrát to bylo opravdu hodně krátké, ale můžu vám slíbit, že zítra vyjde dopoledne na blogu zas jedna recenze. Dlužím vám jich celkem dost, takže je na čase, abych už konečně přišlápla na plyn. :D Do příběhu Na okraji se nejspíše pustím hned, jak dočtu Divotvůrce, takže se už v týdnu můžete těšit na mé průběžné pocity, které budu dávat na Instagram…

Znáte tuto knížku? Chystáte se ji číst? Máte rádi podobně mrazivé knihy v podzimním deštivém počasí?
Budu moc ráda za vaše komentáře. :)

Mějte se krásně,
vaše knihomolka Šárka


Komentáře

  1. WOW! Tohle nevypadá vůbec zle. Knihy od Cosmopolisu mě nějak míjejí, ani nevím proč :O Nemám v nich proto moc přehled, tudíž je tohle pro mě absolutní novinka a podle anotace by mohla být sakra dobrá. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem ti dala tip na čtení. :)) Knihy Cosmopolisu se vyplatí sledovat! Nejen, že vydali už pár skvělých kousků, ale teď na podzim jich plánují ještě daleko víc. ;)

      Vymazat
  2. Taky mi včera dorazila a moc se na ni těším. Vypadá to na knížku přesně podle mého gusta! Snad se nám bude líbit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se do ní pustím snad už dneska. :) Ať se ti příběh líbí! ;)

      Vymazat
  3. Tak tu neznám, ale přeji pěkné počtení :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...