#27 Přečteno za měsíc - březen 2019

Zdravím, knihomolové!

Vítám vás u nového článku, ve kterém bych vám ráda shrnula své březnové Přečteno. Tento měsíc nebyl, co se počtu knih týká, tak úspěšný. Ovšem mám tu krásné kousky, které bych vám ráda ukázala a třeba vás i inspirovala k jejich přečtení. :)


A jaké žánry mě v březnu provázely? Samozřejmě že fantasy! Také tu však mám i dva thrillery, sci-fi, NA román, klasiku a nějaký ten YA příběh na odpočinek. Celkově bych vám tedy chtěla ukázat deset knížek, tak můžeme jít rovnou na to!



Březen začal návalem recenzích výtisků, a tak tu mám jako první Nyxiy od Scotta Reintgena. Tento příběh vychvaloval snad každý, kdo ho z počátku četl. Mně se kniha také hodně líbila. Ale… Až tak nadšená, jak jsem očekávala, jsem nebyla. Byl to každopádně napínavý příběh z vesmíru, ve kterém se stále něco dělo, takže chápu ten boom kolem. Navíc se už dost těším na další díl, od kterého si hodně slibuji.

Knihu jsem ohodnotila…     86%

Celou mou recenzi na Nyxiy najdete ZDE.



Už jsem se vám tu zmínila, jak moc mám ráda pohádkové vyprávění Terryho Brookse? Druhou knihou za březen je jeho třetí díl série Letopisů rodu Shannara, tedy Shannarova píseň přání. Tuto knížku jsem si od začátku ohromně užívala, ale mrzí mě, že byl její střed až moc zdlouhavý. I tak mě však příběh ohromně bavil a pokud máte rádi dobrodružné fantasy, moc vám celou sérii doporučuji.

Mé hodnocení!     78%

Mou recenzi najdete ZDE.



Rebelský dědic od mé oblíbené dvojice autorek NA románů Vi Keeland a Penelope Ward byl nádhernou jednohubkou a skvělým odreagováním mezi fantasy knihami. Celý příběh byl skvěle čtivý, krásně odsýpal a moc jsem se u něj pobavila. Navíc se jedná o první díl z duologie Rush Duet a já se už moc těším, až zjistím, jak celý příběh dopadne.

Knize jsem dala…     83%

Recenzi najdete ZDE.



Kniha Poslední číslo od Hayley Barker je pomalu stejně vychvalovaná jako Nyxia. Měla jsem tedy opět obrovská očekávání a tentokrát jsem byla opět hodně zklamaná. Příběh jako takový byl povedený, ale něco to poztrácelo. Čekala jsem tam více akce, a hlavně už samotná obálka mě nalákala na fantasy, ovšem fantasy to nebylo ani omylem. Takový fail už na samotné obálce se jen tak někde nevidí…

A jaké je mé hodnocení?     74%

Pokud vás zajímá má recenze najdete ji ZDE.



Dále jsem sáhla po jedné klasice a bohužel… Věnujte mi valčík od Zeldy Fitzgeraldové mi vůbec nesedl. Autorka psala celý příběh hrozně zmateně. Chvílemi jsem se naprosto ztrácela a nějak jsem od celého příběhu očekávala víc. Byl to sice pěkný náhled na život ženy v začátku 20. století, ale já zkrátka očekávala daleko více.

Mé hodnocení…     70%

Celou recenzi najdete ZDE.



Pak jsem si ale spravila náladu jedním krimi thrillerem. Tiché zlo od Emmy Viskic bylo skvělé! U knihy jsem si krásně odpočinula a od začátku do konce to bylo nesmírně zajímavé. Hlavní hrdina příběhu je neslyšící a autorka si s jeho popisem dala nesmírně záležet. Na knize je vidět, že nepsala pouze to, co ji napadlo, ale opravdu se o hluchoněmé zajímala a vše tak reálně popsala. Pokud tedy hledáte zajímavý krimi příběh, který je ze začátku tak trochu krvák, rozhodně se po této knížce podívejte a nenechte se odradit její obálkou…

Knihu jsem ohodnotila…     77%

Recenzi Tichého zla najdete ZDE.



Jelikož bude v kině brzy film na motivy této knihy, pustila jsem se do Slunce je také hvězda od Nicoly Yoon. Tento příběh byl nádherný! Rychle se četl, byl zajímavě napsán, a tak trochu si pohrával s alternativními vesmíry. Pokud hledáte romantický YA příběh, ve kterém však naleznete něco navíc, rozhodně vám tuto knížku doporučuji!

Slunce je také hvězda ode mě dostala…     82%

Pokud vás zajímá má recenze, najdete ji ZDE.



Když se mi naskytla ta možnost přečíst si ještě před samotným vydáním knihu Malé sladké lži od Caz Frear, neváhala jsem a okamžitě jsem se do příběhu pustila. Jedná se o naprosto strhující krimi thriller, který by měl u Cosmopolisu vycházet už v úterý (23.4.)! Na knížku pro vás chystám recenzi, která vyjde snad do konce příštího týdne, takže se máte na co těšit. :)

Mé hodnocení!     91%

Recenze bude brzy…



Dále jsem hledala nějakou hodně odpočinkovou knížku. Sáhla jsem tedy po třetím dílu Lorda Johna Greye a tím byl Lord John a skotský vězeň od Diany Gabaldon. Příběh byl skvělý! Moc jsem si ho užívala. Sice mě mrzí, že byl především o Jamiem Fraserovi než o lordu Johnovi, ale co se dá dělat. Pokud každopádně máte rádi sérii Cizinka, tak nejlepší je sáhnout po této knize uprostřed nebo po dočtení Mořeplavce.

Knize jsem dala…     83%



A jsme konečně u poslední knihy. Tou je všemi čtenáři YA fantasy probíraná kniha Tři temné koruny od Kendare Blake. Příběh má nádherný námět, ale pane bože… proč to ta autorka musela tak pokazit?! Kdybych knihu nečetla společně s Terkou (Mrs. Jungová), tak bych ji asi ani nedočetla. Sice jsem ráda, že jsem si příběh přečetla, protože těch posledních padesát stran vážně stojí zato, ale proč tam autorka musela udělat to, co udělala?

Po delším uvažování – a hlavně i díky skvělému a infarktovému závěru – jsem knihu ohodnotila…     67%

Recenzi na Tři temné koruny najdete ZDE.


Tak a jsme konečně na konci dnešního článku. Doufám, že jste si v těchto deseti knihách našli nějakou inspiraci na čtení. Sice tento měsíc nebyl až tak úspěšný, ale rozhodně zde mám pár favoritů, po kterých v budoucnu sáhnu ráda znovu. Teď je každopádně načase ukázat vám mou nejlepší březnovou knihu a tou nemůže být nic jiného než Malé sladké lži od Caz Frear. Příběh, který v sobě mísí skvělý kriminální příběh propletený s osobním životem mladé vyšetřovatelky Cat...

Jaký byl váš březen? Četli jste některou z výše zmíněných knih? Kterou a jak se vám líbila? Máte pro mě nějaký tip na čtení?
Budu moc ráda, když mi ho napíšete do komentáře. :)

Mějte se krásně,
vaše knihomolka Šárka


Komentáře

  1. Je vidět, že jsi měla březen plný super knih. :) Nevím, jak mi mohlo uniknout pokračování Shannary... takže díky za tip. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to jsem měla. :) Jsem ráda, že jsem ti připomněla novou Shannaru. :D

      Vymazat
  2. Shannara mě taky láká. Teď mám první díl z nákupu zdarma :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Nyxii a Poslední číslo se chystám, Slunce je také hvězda a Tři temné koruny jsem si hodně oblíbila :)
    Marky (Books are my life...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že se ti Nyxie i Poslední číslo budou líbit. :)

      Vymazat
  4. Mně se Poslední číslo líbilo moc. :) Za mě to byla nejlepší kniha, kterou jsem letos zatím četla. :) Nyxii čtu teď a po pravdě... baví mě to, je to čtivé, zajímavé, ale asi jsem od toho čekala něco víc. A chtěla bych si někdy přečíst Slunce je také hvězda a Tři temné koruny, zajímalo by mě, co máte všichni s tou stranou 200. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě Poslední číslo po všech těch ohlasech zklamalo. Navíc jsem tedy podle obálky očekávala fantasy... Nyxie však byla pro mně mnohem lepší, takže u těchto dvou knihách se trošku rozcházíme. :D A Tři temné koruny ti doporučuji. Chtěla bych totiž znát tvou reakci na stranu 200. XD

      Vymazat
  5. I já jsem měla za březen hezkou kupičku přečtených knih, v dubnu už to ale bylo zase o dost horší :/ Ze zvýše zmíněných jsem skoro žádnou nečetla - jen Tři temné koruny a ty za mě takhle zpátky s ohlédnutím, rozhodně ano! Tady se trochu asi budeme rozcházet :D A moc mě u tebe zaujal Rebelský dědic :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hold vždycky není ta nejlepší nálada a příležitost na čtení. :/ To já zas v dubnu přečetla ještě o dvě knihy víc. Jsem blázen! XD Tak jako mě se ty Koruny líbily, ale mělo to své mouchy. Třeba jednu obrovskou začínající na věčně probírané straně 200. XD Po Rebelském dědicovi se mrkni. Podle mě se ti bude líbit a snad už brzy bude vycházet i pokračování. :))

      Vymazat
  6. Tak to jsi za březen přečetla pěkné knihy!

    Těším se na tvojí recenzi malé sladké lži!

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...