#2 Knižní nákupy - únor 2017

Zdravím knihomolové!

Jako každý měsíc jsem se neudržela a pořídila si nějakou tu knížku. Ovšem v únoru jsem se držela, a nebylo těch nákupů zas tolik. Vlastně byl pouze jeden a to hlavě z důvodu narozeninových slev na Martinusu. S radostí vás tedy vítám u mých únorových knižních nákupů!


Představím vám zde pouze dvě knížky, takže lze opravdu říct, že tentokrát byly nákupy opravdu malé. Alespoň jednou to tak bylo… Měla jsem však ještě dva knižní přírůstky na recenze. Pokud vás zajímají i tyto recenzní výtisky, můžete se podívat zde: První kniha a kniha druhá. Na blogu naleznete už i recenze na obě tyto knížky…

Ale teď už zpátky ke knížkám, které jsem si koupila. A jaké knihy to tedy jsou?



Stále se chystám na Nicholase Sparkse a stále se ke čtení jeho knih nemůžu přimět. Jednu jeho knížku jsem tedy už přečetla, ale to je už tak čtyři roky minimálně a i přesto, že jsem si do své knihovničky přivlastnila jeho knížky, které má mamka, stále jsem se nedonutila k tomu, se do nich začíst. Řekla jsem si tedy, že je to možná tím, že nejsou moje a tak třeba, když si nějakou jinou jeho knížku koupím, tak si jí budu chtít hned přečíst a neodložím ji jen tak stranou. A tak jsem si tedy objednala za opravdu dobrou cenu knížku Co s láskou, která původně vyšla pod názvem To nejlepší z nás. Knížka mi tedy přišla, a jakmile jsem jednu knížku dočetla, šla jsem hned na tuto. No… Po přečtení první kapitoly mi stále leží na stole a nemůžu se přimět k pokračování, ale jen tak to s ní nevzdám… :)

Anotace: Dawson Cole se už v dětství rozhodl, že nepůjde ve stopách svých předků – zločinců a kriminálníků, a v sedmnácti letech proto utekl z domova. Útočiště našel u ovdovělého podivína a automechanika Tucka Hostetlera. Rodina Amandy Collierové naopak patří v městečku Oriental k městské honoraci a na svou dceru klade jen ty nejvyšší nároky. Ona má však své představy o životě a nic nedbá toho, že chlapec, do kterého se zamiluje, je z opovrhované rodiny. Nepřízeň i nešťastná nehoda však mladé lásce nepřejí…
Když Tuck Hostetler umírá, jeho posledním přáním je, aby se Amanda a Dawson sešli na pohřbu – po pětadvaceti letech. Společné vzpomínky na chvíli vzbuzují zdání, že snad existuje nekonečná láska, jenomže život je o poznání komplikovanější a někdy je nutné vzdát se toho nejcennějšího, co máme.


A pak je tu knížka, které bych neodolala, i kdyby nebyla ve slevě. V únoru totiž vyšlo od Sarah J. Maas, Krvavé ostří, které je soubor pěti povídek z doby než byla Celaena Sardothien zatčena. Jak se tu teď na knížku dívám, nemůžu uvěřit, že jsem ještě stále nezačala číst a asi to půjdu honem rychle napravit. :)

Anotace: Celaena Sardothien je nejobávanější zabiják v celém království. I když pracuje společně s ostatními zabijáky sídlícími v Tvrzi vrahů, důvěřuje jen sama sobě a svému příteli Samovi. Když ji její intrikující mistr, Arobynn Hamel, pošle na různé mise, které ji zavedou na vzdálené ostrovy i na nepřátelskou poušť, začne jednat nezávisle na jeho rozkazech – ale tím zároveň zpochybňuje i svoji vlastní věrnost. A během svých výprav zjišťuje, že k Samovi cítí mnohem víc než jen obyčejné přátelství. Ovšem tím, že jedná, jak jí napovídá srdce, a vzpírá se příkazům, se ocitá ona sama i Sam ve smrtelném nebezpečí. Arobynn je nelítostný a zradu nikdy neodpouští. A zná za ni jen jediný trest – smrt.
Tato pětice novel odehrávajících se před dějem Skleněného trůnu nabízí pohled do dřívějšího života Celaeny – a je to opravdu fascinující čtení.
Obsahuje novely:
# Vražedkyně a Pán pirátů
# Vražedkyně a léčitelka
# Vražedkyně a poušť
# Vražedkyně a podsvětí
# Vražedkyně a říše


A to by tedy bylo vše. Celkem se musím pochválit, že jsem vydržela a tento měsíc tolik neutrácela. Jen tomu teď nemůžu uvěřit. Mám však chuť si za odměnu nějakou tu knížku pořídit, jenže těch nepřečtených knih na mě ještě čeká hodně. Ale uvidíme, jak se nákupy knížek vyvinou teď v březnu. Bojím se, že se už tolik neovládnu… :D

Jak jste na tom s nákupy byli v únory vy? Také jste se drželi nebo jste naopak nakupovali? Budu moc ráda za každý váš komentář, nebo případně za nápady na nějaké dobré knižní novinky. :)

Mějte se krásně,
vaše knihomolka Šárka


Komentáře

Oblíbené články...