Unboxing #40

Zdravím, knihomolové!

Vítám vás po více než měsíci u nového unboxingu. Právě mi dorazil velmi očekávaný balíček s novinkami od nakladatelství Baronet. Měla by se zde ukrývat jedna oddechová romantika a také detektivní příběh, kterého se už nemůžu dočkat. Obě knihy tedy vyšly tento měsíc a já bych vám je teď ráda ukázala.


Tak to by byl balíček zvenku a teď menší náhled…


… a je tu první knížka!


Jako první tu mám knížku Drtič od Alana Jocobsona po jejímž přečtení se nejspíš budu bát jet na podzim do sklípku. :)) Tento příběh se má totiž odehrávat ve vinařské oblasti a já jakožto milovník vína beru tuto detektivku jako povinnost. Navíc se jedná o druhý díl ze série Karen Vailová, kterou jsem si Sedmou obětí naprosto zamilovala. Pokud jste první díl nečetli, tak vám ho rozhodně doporučuji a co se týká doporučení tohoto případu, tak to se ještě uvidí…

Anotace: V příběhu, navazujícím na vynikající bestseller Sedmá oběť, se Karen Vailová vydává do vinařské oblasti Napa Valley, kde řádí sériový vrah, který zanechává své oběti s rozdrcenými průdušnicemi ve vinných sklepech. Když se však Drtič dozví, že se k mordpartě připojila profilovačka FBI, probudí v něm takový projev pozornosti novou smělost a uvede do pohybu plán, který obrátí vzhůru nohama celé město – i speciální policejní tým. Ačkoliv nenadálý zlom v případu pomůže Vailové zjistit totožnost vraha, cítí, že něco není, jak má být. Jestli na to včas nepřijde, následky budou nedozírné.


Řekni něco legračního od Penelope Ward vypadá jako naprosto vhodná kniha pro odpočinkové letní čtení k vodě a já se tedy nemůžu dočkat, až ji sebou vytáhnu ven. Příběh slibuje románek mezi přáteli z dětství a takových knih asi nikdy nebudu mít dost. Těším se tedy, až dočtu Drtiče a půjdu si k tomuto příběhu odpočinout. Už aby to bylo…

Anotace: V té chvíli mi to připadalo jako dobrý nápad. Zavolat Landonu Roderickovi, s nímž jsme se znali jako děti a na kterého jsem nikdy nedokázala zapomenout – přestože on tak snadno zapomněl na mě.
Jenže všechno zní jako dobrý nápad, když to před spaním přeženete s vínem, viďte? Měl to být jen jeden úplně bezvýznamný, praštěný telefonát. Místo toho jsem na něj vysypala všechno, co jsem celých těch třináct let potlačovala.
Nečekala jsem, že zavolá zpátky.
A už vůbec mě nenapadlo, že budou následovat týdny rozverných hovorů po telefonu, při nichž zároveň zjistím, jaký člověk Landon je.
Vyšlo najevo, že na mě ve skutečnosti nikdy nezapomněl. To zvláštní pouto, které jsme kdysi měli, vůbec nezmizelo. Hodně jsem mu o sobě prozradila, ale stále toho o mně spoustu nevěděl. A stejně tak i on měl svá tajemství.
Strávili jsme povídáním na dálku mnoho a mnoho hodin, a já přemýšlela, jak by mohlo vypadat naše setkání. Jednou večer jsem se znovu rozhodla. Tentokrát jsem jela na letiště a koupila si letenku do Kalifornie. Přišel čas zjistit, zda může jeden telefonní hovor dát dohromady dvě ztracené duše, nebo jestli zavolat mu opilá byla jen veliká chyba.


To by tedy z dnešního unboxingu bylo vše. Po delší době tu byl zas kratší článek, ale i tak doufám, že jste si zde našli nějaký tip na čtení. Sice je zde na výběr pouze ze dvou knížek, ale pokud potřebuje inspiraci, tak nesmutněte. Do týdne by totiž mělo vyjít přečteno za červenec a tam budete mít pořádnou kupu knih pro inspiraci na letní čtení. Já už tedy tímto článek končím a jdu se konečně pustit do Drtiče. Jakou knížku právě čtete vy?

Znáte některou z knih, které mi přišly? Četli jste je nebo se na ně chytáte? Která kniha vás zaujala více?
Budu moc ráda za všechny vaše komentáře. :)

Mějte se krásně,
vaše knihomolka Šárka


Komentáře

  1. Ani jednu neznám, ale přeji ať se dobře čtou. Vypadají hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Drtič se četl krásně a věřím, že Řekni něco legračního také nezklame...

      Vymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...