Knižní "NEJ" roku 2018

Zdravím, knihomolové!

Vítám vás u nového článku, který je dalším a tentokrát už posledním ohlédnutím na rok 2018. Už minulý leden jsem si pro vás přichystala trochu netradiční ohlédnutí za uplynulým rokem a jelikož mě loni nesmírně bavilo ten článek tvořit, rozhodla jsem se ho pro vás sepsat znovu. Mám tu pro vás tedy opět mé knižní "NEJ", které není zas tolik o textu, jako spíše o fotografiích a mých oblíbených fan artech…


Snažila jsem se tento rok pozměnit vítěze jednotlivých anket, i když to bylo v některých bodech trochu složitější. Četla jsem totiž pokračování mých oblíbených sérií, a tak například bod 15 byl extra těžký oříšek. Nechtěla jsem totiž opět dosazovat někoho z Harryho Pottera… A podařilo se mi to! Tak snad se vám bude mé knižní "NEJ" roku 2018 líbit…

1. Nejlepší knížka
Pán stínů (Cassandra Clare)

2. Nejhorší kniha
Terapie sdílením (Ester Geislerová, Josefina Bakošová)

3. Nejlepší série
Naslouchač (Petra Stehlíková)

4. "Nejnezapomenutelnější" kniha/série
Dej mi své jméno (André Aciman)

5. Největší knižní překvapení
Muffin a čaj (Theo Addair)

6. Největší knižní zklamání
Wonder Woman: Válkonoška (Leigh Bardugo)

7. Nejoblíbenější ženská postava
Emma Carstairs (Pán stínů)
(zdroj)

8. Nejoblíbenější mužská postava
Jace Herondale (Pán stínů, Kodex lovce stínů)
(zdroj)

9. Nejdokonalejší knižní pár
Chaol & Yrene (Věž úsvitu)
(zdroj)

10. Nejvtipnější pár
Bridget & Simon (Milá Bridget, chci tě)
(zdroj)

11. Nejsympatičtější knižní postava
Thomas (série Velká knihovna)
(zdroj)

12. Nejvtipnější postava
kočkoveverák Reichis (série Divotvůrce)

13. Nejlepší parta přátel
Horní pětka (Ready Player One)
(zdroj)

14. Nejprotivnější postava
Celie (Zakázané ovoce)

15. Největší záporák, pro kterého však máte slabost
Ace Anarchista (Renegáti)
(zdroj)

BONUS – Nejkreativnější postava, která vás donutí začít kreslit/malovat/tvořit
Clary Fray (Pán stínů, Kodex lovce stínů)
(zdroj)

A to by bylo z dnešního článku vše. Já doufám, že vás tento fotočlánek zaujal a třeba jste v některých bodech viděli i vaše favority. Já tento rok dost bojovala s bodem 13, kam jsem chtěla dát opět rodinu Blackthornů, Emmu a spol, ale nakonec jsem si naštěstí vzpomněla na Horní pětku. Koho byste například do tohoto bodu dosadili vy? Budu moc ráda, když mi to napíšete do komentáře. :) A pokud se rozhodnete takovéto ohlédnutí také napsat, budu moc ráda, když mě v článku označíte a do komentářů mi napíše odkaz na váš blog, abych si mohla vaše knižní "NEJ" přečíst. :))

Jak by vypadal váš žebříček? Souhlasíte s některými body? Jak se vám takovýto článek líbí.
Budu moc ráda, když mi to napíšete do komentářů. :)

Mějte se krásně,
vaše knihomolka Šárka

Komentáře

  1. Super článok! Ešte u nikoho som takéto pútavé zhrnutie nevidela. A konečne by som si mala niečo prečítať od Cassandry Clare😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Já toto shrnutí dělala už minulý rok a hrozně mě bavilo. Navíc mělo i celkem úspěch, tak jsem si řekla, že se do něj pustím zas... A od Cassandry si rozhodně něco přečti! Pro mě je to ta nejlepší autorka a všechny její knihy naprosto zbožňuji. ❤ Doporučují začít její sérii Nástroje smrti. :))

      Vymazat
  2. Na pána stínu se moc těším :) Dej mi své jméno, na tu knihu jsem dost zvědavá! Jinak krásný článek :)

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek! Letos budu číst Paní půlnoci a díky tobě se na ni těším dvakrát tolik! Wonder woman největší zlamání? to mě mrzí! Ale stejně si tu knihu přečtu, protože ji napsala moje oblíbená Leigh Bardugo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Sabi! <3 Paní půlnoci - a stejně tak vše od Cassandry Clare - ti moc doporučuji. :)) Co se týká Wonder Woman, tak ano, bohužel se mi vůbec nelíbila. Očekávala jsem toho od ní daleko víc.

      Vymazat
  4. Příští rok se budu muset tvým článkem inspirovat! :) Opravdu povedené ohlédnutí! Já Cassandu úplně nemusím - mám ráda první tři díly Nástrojů smrti, ale jinak jde její tvorba mimo mě :/ Naprosto souhlasím s označením Naslouchače za nejlepší sérii roku 2018 :D Dej mi své jméno mám v plánu číst tenhle rok. To samé platí i pro Renegáty. A Věž úsvitu mě taky teprve čeká a popravdě se na Chaola moc netěším :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem ráda a moc děkuji za pochvalu článku! <3 Já mám naopak Cassandru a její série radši než Rowlingovou a jejího Harryho Pottera... Doufám, že se ti Dej mi své jméno, Renegáti a Věž úsvitu - i přestože nemáš ráda Chaola - budou líbit. :)

      Vymazat
  5. Tak to je moc pěkné shrnutí, je vidět že jsi si s ním vyhrála :) Naprosto souhlasím s nejvtipnější postavou. Taky jsem si oblíbila Reichise i Horní pětku z RPO :)Tak at je i tento rok bohatý na čtecí zážitky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že s těmito body souhlasíš. Reichis byl jako nejvtipnější postava jasnou volbou. XD Děkuji a přeji ti také bohatý roka na knižní zážitky! :)

      Vymazat
  6. Ten knižný pár budem musieť dohnať :D ja som sa v tej sérii zasekla ešte, keď Yrene nebola na scéne, ale keď to tak všetci chvália, tak sa asi poponáhľam :D

    Jaji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yrene se už vyskytla v povídkové knize Krvavé ostří, pokud jsi ji četla - nevím, jestli už na Slovensku vyšlu - tak ji už alespoň znáš. :D

      Vymazat
  7. Skvelé zhrnutie, páči sa mi ako si to urobila! :) Emma Carstairs je skvelá, tiež by som uvažovala či ju zaradím ako svoju naj postavu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. <3 Emma je vážně skvělá, lepší ženskou postavu jsem minulý rok v příbězích neobjevila. :)

      Vymazat
  8. Pán stínů nejlepší? Tak to se fakt těším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, vážně pán stínů! Bylo tu sice více knih, které se nabízely, ale Pán stínů je naprostá pecka. Hlavně ten konec?! Už se nemůžu dočkat závěrečného dílu. :))

      Vymazat
  9. Tohle je dost zajímavý žebříček. Podobný jsem ještě neviděla. Ale přiznám se, že ze zmíněných knih a sérií jsem slyšela sice o většině, ale četla jsem jich opravdu málo. Díky ale za nové tipy! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. Jsem ráda, že tě některé knihy inspirovaly a přečteš si je. :)

      Vymazat
  10. Z žebříčku jsem četla (zatím) jen Acimana - a i pro mě je Dej mi své jméno nezapomenutelný zážitek.
    Moc povedený článek - perfektní nápad zmínit i oblíbené páry a postavy + ty obrázky... Paráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za tvá milá slova. <3 Jsem ráda, že i pro někoho dalšího je Aciman nezapomenutelný. :))

      Vymazat
  11. Super shrnutí. :) Je vidět, že jsi měla štěstí na skvělé knihy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na knihy jsem opravdu měla štěstí. <3 Jsem ráda, že se ti shrnutí líbí! :)

      Vymazat
  12. Anoooo! Naslouchač! :D ♥ Naprosto souhlasím s jejím hodnocením 'nejlepší série'. I pro mě to byla v minulém roce ta nejlepší série a já ji doporučuji kam chodím! :D
    Podobně je na tom i Muffin a čaj, který mě fakt dostal! Viděla jsem všechna ta pozitivní hodnocení, ale nevěřila jsem, a ono to fakt bylo dokonalý! Jak já se těším na pokračování, které Yoli slibuje na tento rok!
    Díky bohuuu! NEJSEM V TOM SAMA! Wonder Woman byla pro mě v minulém roce to největší zklamání, jako vážně, co to bylo. A to jsem ji četla v češtině, a mám doma ten anglický hardback za velký prachy. Ten mi nezbývá nic jiného, než si jím mlátit o hlavu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělé! To jsem ráda, že se na tolika bodech shodneme. XD Naslouchače a Muffin a čaj také doporučuji kudy chodím. :D Hlavně tedy Muffin a čaj, o kterém jsem už tolikrát psala jedné kamarádce, že jí nezbylo nic jiného než si knihu pořídit. XD Už aby tu bylo pokračování a to obou knih! <3
      Co se týká Wonder Woman, rozhodně v tom nejsi sama. Mám pocit, že z této knihy byla zklamaná polovina jejích čtenářů, ne-li víc. No, to naštve, ale to mlácení o hlavu bych nepřeháněla. XD :))

      Vymazat
  13. Jee, tak tenhle typ článku se mi moc líbí. 😊❤️ Jinak hodně knih jsem nečetla ale Naslouchač se rozhodně řadí mezi moje nejlepší knihy v loňském roce 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se článek líbí. :)) Naslouchač je rozhodně topovka! Já se už nemůžu dočkat pokračování... :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...