Stačí jen čtyři vteřiny a vše se může změnit...

Čtyři vteřiny rozhodnou

Autor: K. A. Tucker

Série: Deset malých nadechnutí 3.

Originální název: Four Seconds to Lose

Počet stran: 440

Vydavatelství: Baronet

Oficiální anotace: Cain Ford zasvětil poslední léta pomoci ženám, které zaměstnává ve svém striptýzovém klubu. Touží zbavit se dávného pocitu viny, ale zvolil opravdu správnou cestu, když obětoval vlastní osobní život?
Charlie Rourke potřebuje zmizet ze světa a začít nový život, pokud nechce zemřít násilnou smrtí nebo skončit ve vězení – jenže jí přijde do cesty nečekaná překážka: láska, která ohrozí nejen ji, ale i muže, který pro ni znamená všechno...


"Stal se ze mě masochista.
Zdá se, že tohle postižení u mě vzniklo ze dne na den."
- Cain

Cain Ford, devětadvacetiletý majitel striptýzového klubu, který se snaží pomoct dívkám uchopit život znovu za správný konec. Jeho klub je totiž jiný. Nejde o žádný lehký podnik, kde se platí za sex. Všechny dívky, které v jeho podniku Penny's Palace pracují, jsou hlavně tanečnice u tyče, které se můžou svléct, ale také nemusí. Na celý podnik navíc dohlíží ochranka, aby se dívkám nic nestalo. Cain touží dostat všechny jeho zaměstnankyně na vlastní nohy. Každá má totiž ve své minulosti něco, co ji už alespoň jednou dostalo na samé dno a co ji stále pronásleduje. A to buď drogy, přítel, který ji bil a zneužíval, nebo zůstala sama s dítětem a bez domova. Kterékoli dívce, která je v těžké životní situaci, touží Cain pomoc.

Jedna z jeho tanečnic a barmanek Ginger, přivede do klubu záhadnou a tajemnou Charlie Rourke, která nutně potřebuje někde dostat dobře placenou práci. Když se však poprvé uvidí s Cainem, netuší, co si o jeho divném chování má myslet. Při prvním pohledu na Charlie má Cain pocit, že spatřil ducha. Ducha dívky, kterou miloval, a kterou se mu nepodařilo ochránit...

Může ji Cain zaměstnat? Dokáže se k Charlie chovat jako profesionál nebo jeho city vyplují napovrch? A kdo je vlastně Charlie zač..?

"... Který mě využíval jako pěšáka.
Který ze mě udělal zločince.
Který mě vystavil nebezpečí.
Který mi ukradl život."
- Charlie

Další knížka ze série Deset malých nadechnutí od K. A. Tucker a my se znova ocitáme na prosluněných plážích v Miami. Tedy alespoň tak to vypadá podle knižní obálky. Ve skutečnosti se příběh odehrává hlavně ve striptýzovém klubu, i když ta pláž je tam chvílemi také... To však vůbec nevadí. Knížka je tak perfektně napsaná, že vás pohltí hned od začátku a i přes to, kolik má stran, ji přečtete rychlostí blesku. Tedy přinejmenším tak to bylo u mě. Příběh mi takřka nedal spát. Po přečtení půlky knížky se mi sice začali klížit oči takovým stylem, že by mi snad nepomohli ani párátka, ale zase se mi celou noc zdáli sny s několika variantami toho, jak to skončí. Takže jsem se celou noc akorát tak převalovala. No a druhý den jsem to prostě už musela dočíst.

U této knih jsem opravdu ocenila, že se vyprávění střídalo, jak z pohledu Caina tak Charlie, což samozřejmě pomohlo k lepšímu vžití do obou postav. Kapitoly Charlie se mi sice líbili méně, než ty co vyprávěl Cain, ale i tak to mělo pokaždé něco do sebe a do celé knihy zkrátka všechny kapitoly patřily.

Musím uznat, že kniha Čtyři vteřiny rozhodnou, je zatím to nejlepší, jakou jsem od K. A. Tucker četla. A co se týká všech knih new adult žánru, tak tahle patří určitě mezi mích TOP 5. Tím pádem můžu tuto knížku stoprocentně doporučit. Četl jste někdo tento příběh? A jak se vám líbil? Budu ráda, když mi napíšete a doporučíte nějakou podobnou new adult knihu. A co zrovna teď na podzim čtete vy?

A teď už hodnocení!
    87%

Recenzi na první díl (Deset malých nadechnutí) najdete ZDE.
Recenzi na druhý díl (Jedna malá lež) najdete ZDE.

Komentáře

Oblíbené články...