Vzrušující jízda pohybující se na tenkém ledě…

King


Autor: T. M. Frazier

Série: King 1.

Originální název: King

Žánr: New Adult, román, erotická literatura, thriller

Počet stran: 264

Vydavatelství: Ocelot

Oficiální anotace: Brantley King. Zuřivý, vášnivý a odhodlaný. Vyrůstal v nelítostném světě a vždy žil na hraně zákona. Dnes je umělecký tatér, ale také kariérní kriminálník a drsný alfa samec, který byl právě propuštěn z vězení.
Doe. Naprostý protiklad. Její vlastní minulost je jí záhadou. Poté, co se probudí v popelnici celá potřísněná krví, není schopná vybavit si jedinou vzpomínku na to, kým je a odkud pochází.
Náhodou se potkají na párty, kterou pro Kinga uspořádá jeho kamarád Preppy jako oslavu Kingova propuštění z vězení. A oběma toto setkání změní život.

"Nezdálo se mi o něm; v tom měl pravdu.
Protože King nebyl sen.
King byl noční můra."

Neznám svou minulost. Kolik mi je let? Jak se jmenuji? Odpověď je, nevím… Říkají mi ale Dou a tou přesně teď jsem. Dívkou, která nezná svůj domov ani rodinu, protože utrpěla ztrátou paměti. Jediné, co vím, je, že mě nikdo nehledá.

Žiji na ulici a mou jedinou "kamarádkou" je Nikki. Feťačka, která mě chtěla původně okrást, ale pak se nade mnou slitovala. Poradila mi, ať jdu na party, najdu si nějakého motorkáře, kterému se budu starat o postel a alespoň tak budu mít kde spát a co jíst. Zkrátka mi poradila, ať si najdu "ochránce". To jsem však netušila, že mě mé kroky zavedou ke Kingovi. K muži, kterého právě propustili z basy a který se neustále pohybuje na hraně zákona.

"Ramenem jsem se letmo dotkla ucha a hlavou mi projela ostrá bolest. Když jsem se prsty snažila zjistit, co se děje, uvědomila jsem si, že mám ucho zafačované. Pak jsem si vzpomněla na to, co se předchozí noc stalo. Někdo mě postřelil."

T. M. Frazier (zdroj)
King, kniha od autorky, o níž zajisté slyšel každý fanoušek New Adult románů, se v Čechách konečně dočkala prvního vydání. A to od nového českého vydavatelství Ocelot. Příběh, který se zde ukrývá, slibuje vzrušující jízdu, při které se vám bude tajit dech. Najdete zde romantiku, akci, nečekané zvraty a vzrušující vášnivou linku, která bude mezi hlavními postavami postupně gradovat. To vše najdete v této knize, která je prvním dílem ze stejnojmenné série King!

Příběh střídavě vypráví oba hlavní hrdinové, tedy King a Dou, a to hovorovou češtinou. Autorka příběh zasadila do temnější strany města. Nejsou zde tedy žádní zbohatlíci, ale hlavně osoby, které mají od dětství složitý život a jejichž dospívání a způsob života se ne vždy slučoval se zákonem. Všechny postavy autorka popsala tak živě, že lze jen těžko uvěřit, že nejsou skuteční. Hlavní hrdina sice trochu spadá do stereotypu postav z takovýchto příběhu, ale dokáže překvapit, a navíc okouzlí svým šarmem asi každou čtenářku. Co se týká Dou, tak ta vás umí někdy naštvat, ale asi jako každá obyčejná dívka, která hold ne vždy učiní to správné rozhodnutí. Ovšem příběh by nebyl tak čtivý, kdyby sem autorka nevsadila ještě další postavy, bez nichž by vše nefungovalo tak skvěle.

Z počátku se v knize vůbec nešetří vulgarizmy. Je tedy potřeba s tím tak trochu počítat, abyste knihu pohoršeně po první stranách vzteky neodhodili. Od začátku také může kniha na některé působit vcelku obyčejně. Krom ztráty paměti Dou, která ději poskytne značnou dávku tajemna, totiž působí příběh dost průměrně. Ale ten konec?! Lepší závěr New Adult románů nenajdete! Autorka vás na posledních padesáti stranách přinutí brečet bezmocí, řvát vzteky a překvapením lapat po dechu. Ten závěr se opravdu nesmírně povedl! Je sice trochu škoda, že takto akčních nebylo prvních 200 stran před tím, ale ani u nich nebyla šance se nudit.

(zdroj)
Obálka knihy je pěkná. Originál se mi sice líbil trochu víc, ale tato česká verze za mě více sedí k příběhu, a navíc je nádherně zpracovaná. Dokonce i hřbet knihy přebal pěkně oživí od ostatních v knihovně. Jen ten text uvnitř… Dost mi vadilo to řádkování, zarovnání textu od začátku strany do konce, a ještě ty dvojité odstavce, které tam podle mě neměli co dělat. To je něco, co by bylo potřeba u tisku další knihy Ocelotu ohlídat. Pak by se totiž kniha ještě lépe četla a nezpůsobovalo ty to zpočátku čtenáři zmatek v orientaci.

A teď jdeme na mé pocity! To hlavní, co jsem chtěla, bylo, si u příběhu před Vánoci odpočinout. A to se mi povedlo, jen jsem s knihou nestrávila tolik času, kolik jsem chtěla. Začala jsem ji číst jeden den odpoledne a kolem desáté hodiny večer jsem ji už měla dočtenou, a to jsem nad ní neseděla v kuse. Příběh se opravdu četl sám a já jen žasla nad tím, jak mi stránky rychle plynou pod rukama. Příběh mě pohltil od první kapitoly. Sice mi z počátku dělaly trochu problém ty vulgarismy a většinu času jsem nad nimi protáčela oči v sloup, ale ani to mi nezabránilo si příběh užít. Kdyby nebylo toho nadupaného závěru, děj bych hodnotila daleko hůř. Kniha se mi sice hodně líbila, ale na to, jaký to měl být thriller, mi tam chybělo více akce. Beru to jako hodně překvapivý New Adult román, kde ty prvky thrilleru byly však až u konce. Ale mě samotné to nevadí a rozhodně nelituji, že jsem si knihu přečetla, protože ten konec… Nebudu se už opakovat, ale naprosto mi u něj došla slova. Teď nutně potřebuji pokračování!

Kniha King je "Dirty Pleasure" pro každou ženu, která chce od příběhu nejen pořádnou dávku odpočinku a napětí, ale také v něm hledá nějakou tu erotickou linku. Tato kniha je jednoduše #musthave!

A teď už hodnocení!

    75%

Znáte tuto knihu? Četli jste ji nebo se na ni zatím jen chystáte? Pokud jste ji už četli, jak se vám líbila? Také tak nedočkavě vyhlížíte pokračování? Budu moc ráda, když mi to napíšete do komentářů. :)


Za tuto knížku bych mockrát chtěla poděkovat internetovému knihkupectví Megaknihy, které bylo tak hodné a poskytlo mi tuto první knihu nakladatelství Ocelot ve své výjimečné nabídce, které si moc vážím. Děkuji! :)
Pokud máte o knihu King zájem, naleznete ji ZDE.

Komentáře

  1. Pár mazorů už jsem na Kinga viděla a když čtu tvoji recenzi .. vážně to nezní vůbec špatně Asi si ji taky někdy přečtu. Hlavně mě tedy zajímá ten závěr 😂😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ten závěr rozhodně stojí za to, aby sis přečetla celou knihu. :D Je vážně skvělý, ale varuji. Připrav si raději kapesníky a něco, do čeho můžeš vzteky mlátit. XD :))

      Vymazat
  2. Na knihu se tento měsíc vrhám a nemůžu se dočkat, jelikož má pozitivní ohlasy. Mě se popravdě nelíbí ani jedna z obálek. Po otevření této knihy, mě taky vyděsilo to řádkování :D No uvidím, jak se mi to bude číst :)

    http://www.allaboutcandyslife.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To řádkování snad muselo vyděsit každého. XD Ale i přesto se příběh četl až nečekaně dobře a rychle. Tak ať se ti co nejvíc líbí! :)

      Vymazat
  3. Pánejo!! A já si ji zrovna včera večer objednala! Teď se na ní těším ještě víc. Za normálních okolností bych asi po titulu nesáhla, ale už i kamarádka se o něm zmiňovala a teď tvoje recenze!! :D Snad mi brzy přijde :)

    OdpovědětVymazat
  4. V první řadě musím říct, že tohle je prostě skvělá a krásná recenze! <3 Knihu jsem tak trochu okukovala na mega knihách a sakra po tvé recenzi jí nutně potřebuji! Miluji new adult a teď se na ní fakt těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milá slova k recenzi. :) Doufám, že se ti kniha bude líbit, až se do ní pustíš. Pokud miluješ New Adult, tak tohle vážně potřebuješ! :)

      Vymazat
  5. Tahle knížka mě zaujala hned, jak vyšla. A musím říct, že mám pocit, že tu knihu musím mít. Obzvlášť po takovéto recenzi. :)
    K obálkám - Mně se více líbí ta česká.

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tě knížka tak zaujala a doufám, že se ti kniha bude líbit, pokud si ji pořídíš. :))

      Vymazat
  6. Knižka vyzerá zaujímavo, no asi to nie je zrovna môj žáner. :) Každopádne skvelá recenzia, aspoň budem vedieť, čo keď tak odporučiť druhým.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, každý tohle nečte. :)) Děkuji za pochvalu recenze! <3

      Vymazat
  7. Super recenze. :) Knihu jsem nedávno dočetla a překvapivě jsem z ní byla nadšená. Jediné co mi vadilo byla přemíra vulgarismů, jinak mě ale kniha pohltila, jak se to už dlouho žádné nepovedlo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu recenze. :) Chápu, ta přemíra vulgarismů mi taky z počátku vadila...

      Vymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...