Unboxing #44

Zdravím, knihomolové!

Vítám vás u nového unboxingu, ve kterém se mají ukrývat dvě krásky z nakladatelství Cosmopolis. Na obě knihy se nesmírně těším, protože vypadají opravdu skvěle a já za ně tímto celému nakladatelství, a hlavně té nejmilejší Báře, moc děkuji. A teď důležitá otázka. Jste také tak zvědavý jako já? Tak už se na ty novinky pojďme podívat!


Balíček by tu byl, a tak si dáme menší náhled.


První knížka je na světě!


Na doporučení tu mám knihu, o které se v poslední době hodně mluvilo. Dopis od Kathryn Hughes, román, který v Čechách vyšel tento týden, se vryl do srdce mnohým zahraničním čtenářkám. Vypadá to na dojemný román odehrávající se za druhé světové války, takže si rozhodně ke knížce budu muset brát i kapesníky. Těším se, až se do příběhu pustím a hlavně doufám, že mi styl autorky sedne od první stránky a bude se dobře číst…

Anotace: Tina Craigová pracuje do úmoru, a ještě k tomu o sobotách prodává v dobročinném obchodě, aby ve svém nešťastném domově trávila co nejméně času. Když prohledává kapsy starého obleku, který někdo charitě věnoval, objeví dopis se zalepenou ofrankovanou obálkou bez razítka. Dopis otevře a přečte si ho – a to změní směr jejího života navždy. Billy Stirling ví, že se nezachoval právě hezky, ale doufá, že může ještě všechno napravit. 4. září 1939 se posadí a napíše dopis, o němž doufá, že změní budoucnost. A to se také stane – ale více způsoby, než by si kdokoliv dokázal představit… Je načase otevřít Dopis.


A jako druhá a poslední knížka se v balíčku ukrývá Čas vlků od Elisabet Nemert. Tato knížka mě upoutala okamžitě svým názvem, když jsem ji uviděla před měsícem v připravovaných titulech. A ta anotace?! Jak já se do ní zamilovala… Příběh vypadá opět dokonale a jelikož se odehrává také za druhé světové války, vypadá to, že tu mám další srdceryvný román, který snad přežiju bez větší psychické újmy.

Anotace: Starodávná legenda praví, že v každém člověku žijí dva vlci a neustále bojují o tlukot srdce. Jeden z nich je strach a nenávist a ten druhý láska a důvěra. Který z vlků vyhraje? Ten, kterého živíme. Švédsko na samém počátku 2. světové války. Hlavními hrdiny příběhu jsou sirotci Magdalena a Nils, jejichž jediný příbuzný – strýc, který se vrátil z Ameriky – jim odkázal veškeré své bohatství. Díky nečekanému dědictví začínají nový život i slibnou kariéru, ale hrůzy počínající války pronikající z kontinentu je vedou k pomoci potřebným. Do příběhu vstupuje Carl-Magnus Rytterholm, obdivovatel nového hrdiny – Adolfa Hitlera. Ale po boku zla jako vždy kráčí láska. Při hledání tří zmizelých finských válečných dětí se osudově setkají Magdalena a Carl-Magnus a jejich odvaha a obětavost změní život nejen jim, ale i mnoha dalším lidem. Čas vlků je kniha o odvaze a lásce ve stínu války. O odvaze postavit se za to, v co v nitru věříme, za slabé a bezbranné, odvaze bránit právo na svobodu těla i ducha a neuposlechnout rozkazy. I nejčernější temnotou jasně prosvítá zářivé světlo lásky a naděje. A coby symbol boje dobra se zlem čtenáře celou knihou doprovázejí tři sněhobílí vlci.


Tak a jsme na konci dnešního unboxingu. Doufám, že vás příběhy zaujaly a budete se těšit na recenze. Na obě knihy se hodně těším, tak doufám, že nezklamou. Akorát netuším, do kterého příběhu se mám pustit dřív. Oba mě nesmírně lákají, takže budu moc ráda za vaše rady a názory ohledně toho, kterou knihu mám číst dřív.

Znáte některou z těchto knih? Četli jste ji nebo se na některou z nich teprve chystáte? Který příběh vás zaujal víc?
Budu moc ráda, když mi to napíšete do komentáře. :)

Mějte se krásně,
vaše knihomolka Šárka


Komentáře

  1. Dopis také očekávám :-) Četla jsem si ukázku a rozhodně mě knížka zaujala. Snad se bude líbit. Čas vlků má úžasnou obálku, ale knihy o válce moc nevyhledávám. Budu se těšit na recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať se líbí až dorazí! :) Já ukázku nečetla, pouze anotaci, a hodně mě zaujala. Nejspíš se do ní hned zítra pustím. :)

      Vymazat
  2. Jé Dopis, další "válečná" kniha, co vypadá zajímavě, děkuju za typ! :-)
    A na Čas vlků už jsem koukala! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před chvíli jsem nahlédla do Dopisu a podle roku v anotaci se odehrává za 2. sv. války, ale pouze jeho část. Ten hlavni příběh se odehrává v přítomnosti... Tak teď doufám, že je ta informace správně, na jisto to ale budu vědět, až to přečtu. :))

      Vymazat
  3. Dopis jsem už rozečetla a to i díky ukázce, která mě hodně navnadila.

    OdpovědětVymazat
  4. obe vypadaji moc pekne, lakaji me ti vlci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na vlky se teprve chystám a doufám, že to bude dobré čtení :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...