Nikdy se nezamiluj do klientky!

Pravidla dohazovačů


Autor: Rachel Van Dyken

Série: Dohazovači s.r.o. 1.

Originální název: The Matchmaker´s Playbook

Žánr: NA, román

Počet stran: 336

Vydavatelství: Baronet

Oficiální anotace: Poté, co mu zranění ukončilo nadějnou kariéru v NFL, se Ian Hunter vrátil zpátky na vysokou. Chce se dostat zpátky do hry, tentokrát na poli lásky a svádění. Coby spolumajitel úspěšné a tajné seznamovací agentury Dohazovači s. r. o. využívá své bohaté zkušenosti se ženami, aby pomohl nešťastně zamilovaným klientkám. Až když si ho najme Blake Olsonová, Ian zjišťuje, že ještě nikdy neměl beznadějnější klientku.
Blake nosí neforemné sportovní oblečení a příšerně staromódní boty. Bude zázrak, jestli se jí podaří získat vysněného kluka. S profesionálním dohazovačem po boku se však rozhodne chopit se své šance. Ian ví, že jeho pravidla a rady jí určitě pomůžou. Když se ale Blake s jeho pomocí promění z obyčejné holky na sexy kočku, hrozí, že Ian poruší své nejdůležitější pravidlo – nikdy si nic nezačínat s klientkou…

"Text končil smajlíkem.
A kde je smajlík, tam je i naděje, ne?"

Měl jsem před sebou skvěle rozjetou kariéru v NFL. Jenže poté, co mě draftovali, jsem neodehrál ani pět zápasů a s mou kariérou byl konec. Měl jsem nehodu. Jeden pitomý řidič a všechno bylo rázem v háji. O fotbale se mi už může jen zdát. Vrátil jsem se tedy zpátky na vysokou, kde jsme s kamarádem založili tajnou seznamovací agenturu…

Jednoduše se dá říct, že jsme dohazovači. Pomáháme beznadějným šedým myškám získat kluka, po kterém touží. Je to až přehnaně jednoduché. Vždy se mi podařilo úkol splnit. Ovšem teď se mou novou klientkou stala Blake. Holka, která snad ani z dálky nikdy neviděla ženské oblečení a její retro žabky jsou akorát k smíchu, možná dokonce až k pláči. Když si ji ale vezmu do parády, netušil jsem, že z ní vyleze taková kočka. Krucinál, musím se vzpamatovat. Přeci nesmím porušit své nejdůležitější pravidlo, které zní: Nikdy si nezačínej s klientkou!

"Potřásl jsem jí rukou, prohnul jsem prsty a udělil jsem si vnitřní přednášku na téma, že prsa nejsou její jedinou předností, takže jsem se jí díval do očí."

Vtipný New Adult román, který vás bude od začátku do konce bavit svými vtipnými až lehce praštěnými pasážemi. To je kniha Pravidla dohazovačů, která je skvělou jednohubkou vhodnou na první jarní čtení venku. Autorka píše krásně čtivě a přesto, že se jedná o NA, není to nic přehnaně erotického. Hlavní hrdina Ian se sice často pozastavuje nad postavou a přednostmi Blake, ale na rozdíl od ostatních NA knih tu není tuna postelových scén.

Rachel Van Dyken (zdroj)
Hlavní ženskou postavou je Blake. Stydlivá dívka, která hraje volejbal a už roky touží po svém nejlepším kamarádovi z dětství. A pak je tu Ian, ten, který celý příběh vypráví a často mluví sám se sebou stylem, že on je ten největší borec široko daleko. Ano, jeho ego by potřebovalo zchladit. Navíc je to ohromný sukničkář, který v žádném případě netouží po dlouhodobém vztahu. Dá se tedy říct, že z počátku je celkem složité se do příběhu kvůli Ianovi pořádně vžít. Ovšem v okamžiku, kdy se vám to povede, přečtete knihu na jeden zátah.

Jak už jsem psala, kniha je ohromně vtipná. Vybuchujete u ní nekontrolovatelně smíchy a pobaví vás od začátku do konce. Její romantická linka je hodně předvídatelná, ale který NA román takový není? Navíc v sobě ukrývá trošku originální nápad tou tajnou seznamovací agenturou, která je sice dost uhozená, ale s tím příběhem to dohromady skvěle pasuje… Tato kniha se v zahraničí dočkala i svého filmového zpracování. Na jednu stranu musím pochválit, že je to doslova ve zkratce odvyprávěna celá kniha, kde nechybí žádné důležité pasáže. Ovšem ty herecké výkony?! Zkrátka si raději přečtěte knihu, ta je mnohem lepší…

No, obálka NA románů… Tady musím pochválit, že to není opět nějaký polonahý chlap. Sice je zde obličej, který absolutně neodpovídá Ianovi, ale co už. Opět ten přebal ve mě sice vyvolalo pocit, že jsem barvoslepá – Ian má podle svých slov oříškovou barvu očí a tady však vidím modrou – ale k příběhu se hodí.

A jaké jsou mé pocity z knihy? Já jsem byla z příběhu dost nadšená. Mám ráda NA romány, které jsou tak trochu praštěné na hlavu a já se u nich můžu z plných plic zasmát. Autorka mě tedy vůbec nezklamala. Bála jsem se, jak mi styl jejího psaní sedne, ale nakonec mi sedl naprosto skvěle. Sice jsem měla ze začátku dost velký problém s Ianem, ale nakonec jsem se do jeho vypravování začetla takovým způsobem, že mi text sám plul před očima. Navíc mi připadalo hodně zajímavé, že autorka celý svůj román napsala tak, že ho vypráví muž a obešla se bez jakékoli kapitoly vyprávěné Blake, což také není u NA knih zvykem. Každopádně já se teď už nemůžu dočkat druhého dílu, který bude vyprávět Ianův nejlepší přítel Lex, který byl i v tomto příběhu a mně sedl daleko více než Ian. Kniha se bude jmenovat Pravidla touhy a měla by vycházet 12. června 2019.

Pravidla dohazovačů doporučuji každé čtenářce, která hledá NA román z vysoké se zajímavým a originálním nápadem práce hlavního hrdiny, který je zároveň i vyprávěčem celého příběhu.

A teď už hodnocení!

    77%

Znáte tuto knihu? Četli jste ji, nebo se na ni chystáte? Pokud jste ji četli, jak se vám líbila? Těšíte se na druhý díl, který bude vyprávěn Lexem?
Budu moc ráda, když mi vaše názory napíšete do komentáře. :)

Za poskytnutí tohoto recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Baronet, u kterých si knihu Pravidla dohazovačů můžete pořídit.


Komentáře

  1. Další tip na NA. ♥ Takt to je hodně zajímavé, pobavila jsi mě s tou obálkou.. trochu mala chyba :D
    Na film jsem hodně zvědavá.

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem tě pobavila tou obálkou. :D Ale hlavní je, že se ti líbí příběh. ♥

      Vymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...