Nevinná chůva rockové hvězdy odsouzená na cestu do pekel…

Barva půlnoci


Autor: L. J. Shen

Originální název: Midnight Blue

Žánr: NA, román, erotická literatura

Počet stran: 400

Vydavatelství: Baronet

Oficiální anotace: Indigo Bellamyová je pro svou novou práci jako stvořená. Je zodpovědná, optimistická, nevinná. Mělo jí dojít, že práce osobní asistentky slavného rockera nebude procházka růžovým sadem.
Alex Winslow je rocková hvězda. Nespoutaný Brit, který svádí ženy očima v barvě whisky a láme srdce na počkání.
Celosvětové turné. Tři měsíce. Čtyři kontinenty. Sto koncertů.
Indigo zaprodala svou duši potetovanému bohovi rocku. Jenže Alexi Winslowovi její duše nestačí. Chce i její tělo a srdce.


"Nejsem obyčejná zápalka. Jsem plamen, který by dokázal spálit celý les."

Potřebuju si už konečně najít práci. Zrovna teď totiž nemám žádný příjem. Žiju v bytě 2+1 společně s bratrem, jeho manželkou a synem. Šetříme kde se dá, ale vůbec v tom nepomáhá fakt, že jsme s bratrem oba bez práce. Navíc on tráví většinu času objímáním lahve s alkoholem, než hledáním inzercí…

Vypadá to však, že mně se konečně poštěstilo. Jsem najatá jako "chůva". Mám hlídat rockového zpěváka Alexe Winslova na jeho turné. Mým úkolem je udržet ho daleko od drog a alkoholu. Nedávno totiž vyšel z odvykačky a pokud pokazí své tříměsíční turné, bude ho to stát vše. Jenže on o mou pomoc nestojí. On vlastně o nic nestojí. A já? Ty peníze potřebuju, takže mi nezbývá nic jiného, než tu jeho aroganci a nesnesitelnou povahu vydržet. Ovšem co když se ukáže, že není až tak špatný?

"Drogy, ženy, ego velikosti Číny – cokoli vás napadne, tím on trpí."

New Adult román, který svým čtenářům ukáže život rockové hvězdy zvyklé žít svůj život na hraně. To je kniha Barva půlnoci, která je chvílemi dost přitažená za vlasy, ale není to vyloženě pohádka pro dospělé, ze které máte pocit, že se vám brzy zkazí zuby. Příběh vám totiž nečekaně dokáže něco předat. A pokud navíc máte rádi U2, The Rolling Stones nebo třeba The Cure, rozhodně vás na začátku knihy potěší i seznam písní, které se k příběhu skvěle hodí.

L. J. Shen (zdroj)
Kniha je vyprávěna Indií a Alexem, tedy našimi hlavními hrdiny. Oba nečekaně milují Malého prince, takže pokud to tak máte i vy, už jen díky tomu si je oblíbíte. Indie snad nikdy neporušila žádná pravidla a jelikož je čistá jako lilie – nepije, nekouří a nedělá nic nelegálního – skvěle se na práci chůvy pro Alexe hodí. A jaký je sám Alex? Zpěvák, kterému pravidla nic neříkají a dostane vše, co si zamane. Je to zkrátka takový bad boy, kterého máme vždycky tak rádi a naprosto mu podlehneme. I další postavy v knize jsou zajímavé, dá se v nich dobře vyznat a oblíbíte si je. Jen co by měla autorka do příště trochu lépe zpracovat, tak to jsou jejich charaktery, které mohla více prohloubit.

Na to, že se jedná o NA, je kniha celkem tlouštík. Má 400 stan, které jsou plné nečekaně dlouhých popisů, které někdy i svou délkou vítězí nad množstvím dialogů. Právě ty popisy můžou působit dost nudně a nezáživně, což pokud se do knihy nezačtete, bude to tak působit až do konce. Kniha v sobě i přesto ukrývá vše, co od New Adultu čtenář chce. A tím je složitá minulost, láska, nenávist, vášeň, odpuštění a především zajímavá zápletka, která vás bude bavit!

Obálka knihy, no… Má cenu se k tomu nějak složitě vyjadřovat? Asi moc ne, co myslíte? Máme tu opět polonahého chlápka, takže je na první pohled jasné, že se v příběhu nejspíš vyskytne nějaká ta lechtivá scéna. Je to zkrátka takový typický přebal NA knihy, který neurazí ani nezklame a čtenářky hned vědí, co od příběhu očekávat…

Co na knihu říkám já? Ze začátku pro mě bylo celkem složité, se do příběhu začíst. Já zbožňuji dlouhé popisy ve fantasy, ale tady v románu mi nějak vadily. Připadalo mi, že děj vůbec neutíká a dost jsem se z počátku do knihy nutila. Jenže pak to začalo mít trochu hloubku a děj mě najednou začal bavit. Ty dlouhé popisy jsem hltala, jak nejrychleji to šlo. U příběhu jsem se smála, postavy jsem si oblíbila a trochu mě i autorka dokázala překvapit. Celkově kniha sice mohla být kratší, ovšem tím alespoň trochu vybočila z řady ostatních NA románů. :)

Barvu půlnoci doporučuji každému, kdo hledá NA román plný hudby, nelehkého osudu a nevadí mu dlouhé popisy…

A teď už hodnocení!

    82%

Znáte tuto knihu? Četli jste ji, nebo se na ni chystáte? Pokud jste ji už četli, jak se vám líbila? Máte rádi romány, které provází hudba? Který je váš nejoblíbenější?
Budu moc ráda, když mi to napíšete do komentářů. :)

Za poskytnutí tohoto recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Baronet, u kterých si knihu Barva půlnoci můžete pořídit.


Komentáře

  1. Pěkná recenze :) Na jaře mám teď chuť na nějakou to romantiku a tohle vypadá jako prima oddechovka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Také to tak na jaře mívám... Pokud máš ráda rockové balady a příběhy, které tě zavedou mezi slavné zpěváky, rozhodně se po Barvě půlnoci mrkni. ;)

      Vymazat
  2. To zní hodně dobře! ach ne, já si nemůžu zase dovolit utrácet :D :D to je hrozný! Také mám ráda Malého prince. Jen s tou obálkou bojuji :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen utrácej! Alespoň v tom nebudu sama. XD No, tak obálky NA... O tom snad nemá cenu ani mluvit. :(

      Vymazat
  3. Tyjoooo, určitě bych si postavy oblíbila, malý princ je malý princ. ♥

    Obálky v NA, mohli by s tím trochu pohrát no...

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
  4. Ajaj, já a Malý princ jsme si nesedly, takže nevím, ale knížka mě zaujala. :D
    Mohla by to být příjemná oddychovka, taková nenáročná a s předem jasným koncem.
    Mrknu se po tom v knihovně. :D A ještě, ta obálka? No to je děs. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi asi první člověk, o kterém slyším, že mu nesedl Malý princ. Ale chápu to, ne každému se líbí to samé. :) Pokud se do knihy pustíš, přeji hezké čtení! :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...