Vítězem vánoční soutěže se stává...

Zdravím knihomolové!
 
Před čtrnácti dny začala na blogu vánoční soutěž o knihu Podfuk a o obal na knížku s tučňáky. A jelikož soutěž včera v noci skončila, přišel čas na vyhlášení vítěze. :) Vítěz bude vybrán pomocí random.org, tentokrát jsem se totiž rozhodla, že to bude snazší, než všechna jména vypisovat na papírky a poté losovat…
 

 
Soutěže se zúčastnilo celkem 40 čtenářů a s bonusovými vstupy se soutěž vyšplhala až na číslo 89! Všechny bonusové vstupy jsem podrobně kontrolovala, aby někdo náhodou nebyl do soutěže přidán víckrát, než by měl. Takže se nemusí bát ti, kteří mě poctivě sledují. ;)
 
 
Nebudu to už déle opisovat. Určitě jste zvědavý, jak soutěž dopadla. Takže jdeme na to… A vítězem se stává číslo…
 


…46! Gratuluji, Markét! Po obdržení e-mailu mi prosím napiš svou adresu, ať ti můžu tvou výhru co nejdříve poslat. :)
 
 
A to by bylo pro dnešní článek vše. Chtěla bych jinak všem poděkovat za krásné a milé odpovědi a vzkazy, které mě opravdu potěšily. Zároveň bych vám také chtěla popřát krásné svátky a ať najdete nějakou tu vysněnou knížku pod stromečkem. Ještě bych vám chtěla poděkovat za krásné tipy na knížky, které bych si podle vás měla přečíst. Zaujaly mně totiž všechny vaše tipy a rapidně mi tak vzrostl wishlist knížek, které si přeji. Především si však musím přečíst Vánoční koledu od Charlese Dickense, tady se totiž ukázalo, že jsem s vánočními knihami hodně pozadu a mám co dohánět. :))
 
Mrzí mě, že nemohli vyhrát všichni, ale je to zkrátka soutěž. Nedá se tedy nic dělat. Ovšem pokud jste nevyhráli, nemusíte smutnit. V březnu totiž budu slavit druhé narozeniny blogu a plánuji jednu větší soutěž, ve které se určitě objeví i nějaký ten roztomilý obal na knížku. :)
 
Užili jste si tuto soutěž? Těšíte se na březen a další soutěž?
Budu moc ráda za každý váš komentář. :)
 
Mějte se krásně,
vaše knihomolka Šárka
 
P.S.: Ještě mi zbývá odpovědět na otázku od Anety F.: Takže psaní do knih se mi celkem protiví, ale pokud do nich někdo píše a jsou to jeho knihy a ne žádné vypůjčené, tak nemám nic proti. A co se týká lámání hřbetů a dělání oslích růžků, tak to mám také tak. Knížce zkrátka neubližuji, na to si jí až moc vážím. :)
 
 

Komentáře

Oblíbené články...