Přátelské dopisování, které přerůstá v něco víc…

P.S. Líbíš se mi


Autor: Kasie West

Originální název: P.S. I Like You

Žánr: YA, román

Počet stran: 336

Vydavatelství: CooBoo

Oficiální anotace: Podepsáno, zapečetěno, doručeno! Další romantická kniha od oblíbené Kasie Westové.
Lily při jedné obzvláště nudné hodině chemie nedává pozor a čmárá si na lavici slova oblíbené písničky. Druhý den zjistí, že někdo rozepsanou sloku dokončil, a ještě přidal vzkaz pro ni. Zajímavé! Brzy už si se svým anonymním přítelem vyměňují dlouhé dopisy, doporučují si vzájemně kapely a sdílí ta nejsoukromější tajemství. A to je teprve začátek dopisového přátelství, které se postupně promění v něco víc. Promluví si s tajuplným neznámým někdy naživo?


"„Všechna slova spotřebovávají knížky.“ To jsem si myslívala, když jsem byla malá. Že se lidem říká, aby byli v knihovně potichu, protože jinak by všechna jejich slova ukradly knížky. Myslela jsem si, že knížky potřebují slova, aby mohly existovat. Což samozřejmě potřebují, ale já myslela, že mluvená slova.
Jo… vždycky jsem byla divná."

Jestli si myslíte, že je vaše rodina bláznivá, tak to jste ještě nepoznali tu mou. My máme k normálu hodně daleko. Mám tři sourozence. Starší sestru Ashley a dva mladší bratry, kterým říkám jednoduše Tvor 1 a Tvor 2. Věřte mi, je to dost výstižné. A pokud si myslíte, že alespoň rodiče jsou normální, tak to se mýlíte. Neustále spolu soupeří a po nás – svých dětech – chtějí, abychom jim dělali porotu.

Dá se říct, že za normálem utíkám do školy, ale také k hudbě a svému sešitu, do kterého si stále něco zapisuji. Tento svůj sešit však neodkládám ani v hodinách a všimne si ho můj učitel chemie, který mi ho samozřejmě zakáže. Já si však potřebuji psát, a tak jednu hodinu napíšu část mé oblíbené písně na lavici. A když přijdu na další hodinu chemie, verš je dopsaný. Právě tímto okamžikem začne dopisování s tajemným neznámým, které v sobě ukrývá obrovské kouzlo. Jen díky tomu se stane něco neuvěřitelného. Začnu se těšit na chemii!

"„S kým to mluvíš?“
„Sama se sebou.“
„To děláš často.“
„Já vím. Jsem jediná, kdo mi doopravdy rozumí.“"

Kasie West (zdroj)
Krásná a roztomilá YA romance, u které si při čtení přijdete, jak kdybyste pluli na obláčku z cukrové vaty. To je nejnovější knížka od Kasie West, jedné z nejlepších autorek románků pro dívky. U celého děje tohoto nového příběhu si krásně odpočinete, bude vás bavit a ani na okamžik se při čtení nenudíte. A navíc se připravte na nekontrolovatelné výbuchy smíchu. P.S. Líbíš se mi zkrátka stojí za přečtení!

Příběh vypráví hlavní hrdinka Lily, která je nesmírně sympatická. Nosí vintage oblečení, sama si některé kousky dokonce šije. Má ráda knihy, hudbu a pokouší se psát si vlastní texty. Je také tak trochu i praštěná a nejde si ji nezamilovat. Krom Lily jsou zde i další postavy, které si oblíbíte, a právě oni udělají celý děj ještě zajímavější.

Vyprávění Lilyina příběhu je nádherně čtivé a milé, takže knížku slupnete jako malinu, i přestože si budete přát, aby příběh ještě nekončil. Děj je sice předvídatelný, ale to u takovýchto knih ani nevadí. I tak vás totiž dokáže potěšit a pohladit po duši. Díky tajnému dopisování vám může kniha tak trochu připomenout film Moderní Popelka z roku 2004, jen v této knize se drželi dopisů a ne chatu. Pokud tedy máte takovéto roztomilé romance rádi, knihu P.S. Líbíš se mi si musíte přečíst…

Obálka knihy je nádherná. K příběhu se hodí o dost více než ta původní s klukem a dívkou na lavičce. Jsem ráda, že tady CooBoo předělalo obálku a zvolili tuto růžovou se srdíčky. Krásně totiž k příběhu sedí a v knihkupectvích se nedá přehlédnout.

A jaký je můj názor? Já jsem z příběhu nadšená. Krásně se četl. Byl odpočinkový, milý a krásně pohádkový, že jsem si na konci přála, aby kniha ještě nekončila. Příběh mi skvěle sedl do nálady a jednoduše mě bavil. Navíc se mi líbit i o trochu více než autorčina kniha Po tvém boku. Po P.S. Líbíš se mi totiž potřebuji další příběhy Kasie West a vůbec se nedivím těm, kteří autorku tak zbožňují. :)

Knížku doporučuji každé dívce – ale klidně i ženě, – která hledá čtivou romanci, u níž si odpočine a ponoří se do světa plného romantiky a sladkých dopisů.

A teď už hodnocení!

    85%

Znáte tuto knihu? Četli jste ji nebo se na ni chystáte? Pokud jste ji četli, jak se vám příběh líbil? Máte rádi knihy od Kasie West? Která je vaše nejoblíbenější?
Budu moc ráda, když mi to napíšete do komentáře. :)


Komentáře

  1. Nevím, jestli po této knize šáhnu. Recenze je skvělá a není jediná pozitivní, co jsem četla, ale já už teď mám tak dlouhý seznam knih, že kdybych si zamilovala další autorku, tak už mě ten seznam asi zavalí :D Ale na seznam si ji teda připíšu!

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, také mám ten pocit, že mě můj seznam zavalí. :D Rozhodně si ji připiš! Až budeš mít náladu na romantickou jednohubku z žánru YA, tak knihy Kasie jsou skvělé! <3

      Vymazat
  2. Kasie West je úžasná! Mám od nej už 4 knihy (u nás ich vydáva Slovart)... prvýkrát sa ku mne dostal Frajer na záskok, kedy nám editor z vydavka písal, že je to prudko čitateľná kniha a odvtedy na ňu nedám dopustiť <3 Táto sa mi tiež páčila (apropo, v ČR máte podľa mňa omnoho krajšiu obálku). Bola taká milá, romantická a oddychová. Konečne, kde človek nemusel pri čítaní nad ničím premýšľať, ale len sa nechal unášať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím. Já jsem se k jejím knihám dostala tak před půl rokem díky příběhu Po tvém boku a bylo to skvělé. Ovšem až díky P.S. jsem pochopila proč tuto autorku všichni tak zbožňují. Také jsem se ji zamilovala a brzy si musím přečíst i ty knihy od Kasie, které u nás už dříve vyšly. :)

      P.S.: Také se mi ta česká obálka líbí více <3

      Vymazat
  3. Já jsem od autorky nic nečetla musím si něco přečíst abych byla v obraze, takže děkuji za tip ♥

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
  4. Joo, tahle knížka je výborná! Za mě nejlepší titul od Kasie West, a to jsem jich četla vážně hodně :D
    Marky (Books are my life...)

    OdpovědětVymazat
  5. Od této autorky jsem doposud nic nečetla, ale chci to napravit. Dokonce mám i tuto knihu doma :-) Moc se mi líbí 2. citace z knihy! To mě opravdu hodně pobavilo. Já se jen bojím, aby to na mě nebylo až moc jednoduché :-( Upřímně mě mrzí, že CooBoo tyto knihy nevydává jako paperbacky. Osobně mám radši hardbacky, ale k tomuto žánru se mi líbí paperbacky :_)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, ta citace je top a není jediná vtipná, která se v příběhu nachází. :D Děj je jednoduchý, ale někdy je takováto kniha na odpočinek potřeba. Já mám tyto "pubertální pohádky" čas od času ráda. :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...