Unboxing #42

Zdravím, knihomolové!

Opět vás vítám u unboxingu a tentokrát pouze jednoho balíčku. Měly by se zde ukrývat tedy dvě knížky, ale jak tak na to koukám, vypadá to jen na jednu. Ale kterou? No, každopádně, balíček je z nakladatelství Omega a já se na knížky už nesmírně těším, jelikož na ně čekám už přes dva měsíce. Tak se pojďte podívat, která knížka se zde ukrývá!



Teď víme, jak balíček vypadá zvenku, takže by to chtělo menší náhled…


A je na světě!


Knížka, která zde byla schovaná je Něco mezi tím od Melissy de la Cruz. Když jsem tuto knížku zahledla prvně, moc jsem se nad ní nepozastavovala. Jenže když jsem na ní narážela neustále dokola a přečetla si její anotaci, musela jsem uznat, že ten příběh vypadá opravdu zajímavě. Usoudila jsem tedy, že vzhledem k tomu, že jsem podobný příběh nikdy nečetla, dost mě zajímá, jak se autorce povedl zpracovat. Takže jsem si o ní napsala a mám ji doma. Děj knihy vypadá v celku oddechově, a přitom zajímavě právě díky propadlému vízu hlavní hrdinky, která o tom neměla ani ponětí. Jsem na příběh hodně zvědavá a doufám, že mě nezklame…

"JAKO BY PODE MNOU ZELA PRÁZDNOTA, JAKO BY VŠECHNO, ČEHO JSEM DOSÁHLA, NEEXISTOVALO. RVE MĚ TO NA KUSY, DRTÍ. KDO VLASTNĚ JSEM? KAM PATŘÍM?"

Anotace: Jasmine Santosová vždy dokázala naplnit veškerá očekávání. Je oblíbená, pilně studuje, její filipínští rodiče na ni mohou být pyšní a je připravena přijmout ocenění ve formě stipendia na vysoké škole. Ale pak se vše zbortí. Ocenění státním stipendiem a pozvánka všem nominovaným její rodiče přinutí, aby jí prozradili pravdu – jejich víza před několika lety vypršela. Celá její rodina zde žije ilegálně. To znamená, že nebude žádné stipendium, možná ani univerzita, a na obzoru je hrozba deportace. A tak se z Jasmine poprvé v životě stává rebelka...


A jsme na konci dnešního unboxingu. Tento článek tedy opravdu nebyl dlouhý, ale i tak doufám, že vás knížka alespoň trochu zaujala. Já jsem na příběh opravdu zvědavá a snad se do něj do konce týdně pustím. Doufám, že mě nezklame...

Znáte tuto knížku? Četli jste ji nebo se na ni chystáte?
Budu moc ráda, když mi to napíšete do komentářů. :)

Mějte se krásně,
vaše knihomolka Šárka


Komentáře

  1. Akurát pred chvíľou som tiež čítala jeden unboxing tejto knihy, takže už aspoň viem, že existuje :D Námet je podľa mňa pútavý a verím, že taký bude aj obsah knihy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. XD Také věřím, že bude děj poutavý, tak doufám, že mě nezklame...

      Vymazat
  2. Ke knize gratuluju. :) Konečně začaly knihy z Omegy přicházet. :)) Užij si čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snad si příběh užiju. :) A ano, konečně začaly knihy z Omegy přicházet. XD

      Vymazat
  3. Četla jsem o ní a tedy, dost mě zaujala. Takže přemýšlím, že si ji seženu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím ti o ní nemůžu moc co napsat, jelikož jsem ani nezačala číst, ale pokud tě zaujala už takto z unboxingu, tak nad ní rozhodně neváhej. :))

      Vymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...