Unboxing #46

Zdravím, knihomolové!

Vítám vás u nového článku, ve kterém bych vám ráda představila jednu knižní novinku z nakladatelství Baronet, která mi včera dorazila. K samotnému balíčku jsem se však sama dostala až dnes, a tak bych vám jeho obsah ráda rovnou ukázala. Už se na knihu totiž nesmírně těším a nemůžu se dočkat až se do ní po dočtení Loutkáře hned pustím…


Balíček je tu, ale co se skrývá uvnitř?


Nejdřív menší náhled...


… a kniha je na světě! V balíku se tedy ukrývala Jediná maličkost od všemi milované dvojice autorek vystupujících pod pseudonymem Erin Watt. Tento příběh vypadá na krásnou jednohubku, která z počátku nejspíš nebude tak veselá, jelikož hlavní hrdince nedávno zemřela sestra. Navíc s tím má mít něco společného hlavní mužská postava. Děj tedy nejspíš bude provázet spoustu tajemství a samozřejmě i romantická linka, takže jako čtení po detektivním příběhu, který se mi zrovna dvakrát nelíbí, to bude ideální čtení.

Anotace: Bethin život se po smrti její sestry zásadně změnil. Rodiče by ji nejradši zamkli pod zámek a věří, že jediný způsob, jak ji ochránit, je hlídat každý její krok. Když se Beth jednoho večera vykrade z domu, pozná nového souseda Chase. Je nadšená, že má tajného kamaráda. Je to vlastně jen maličkost, něco, co je pouze její.
Beth ovšem netuší, jak obrovské její tajemství doopravdy je…
Chase právě propustili z vězení pro mladistvé a je odhodlaný začít nový život. Je toho mnoho, za co se musí kát, včetně role, již sehrál té noci, kdy zemřela Bethina sestra. Beth, která má právo ho nenávidět víc než kdo jiný, je ochotna mu dát druhou šanci. Zakázaná láska je to poslední, co kdokoli z nich čekal, ale čím víc času spolu tráví, tím hlubší city je pojí.
Beth se tak musí rozhodnout – buď se bude držet pravidel, nebo riskovat, že vše ztratí…


To je tedy z dnešního unboxingu vše. Doufám, že vás kniha nalákala a třeba se po ní i podíváte v knihkupectví. Už teď si troufám tvrdit, že tento příběh nemůžou minout žádné fanynky Erin Watt, kterou proslavila série Royalové. Já tedy četla pouze Něco skutečného, ale i jen tou jednou knihou si mě získala. Příběh byl totiž nesmírně čtivý a já doufám, že taková bude i Jediná maličkost.

Znáte tuto knihu? Chystáte si ji číst nebo nad ní zatím jen uvažujete? Četli jste předešlé příběhy od Erin Watt? Pokud ano, který se vám líbil nejvíc?
Budu moc ráda, když mi to napíšete do komentáře. :)

Mějte se krásně,
vaše knihomolka Šárka


Komentáře

  1. Ke knize gratuluju, užij si čtení. (Obálka mě zaujala na první pohled) :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Snad už dnes se do ní pustím, tak jsem zvědavá, jak se mi bude děj pod tou krásnou obálkou líbit. :))

      Vymazat
  2. Tahle knížka vypadá dost lákavě :) Přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejen, že vypadá lákavě, ale hlavně je skvělá. ❤ Přečetla jsem ji dnes jedním dechem. Ve čtvrtek bude recenze. ;)

      Vymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...