Knižní "NEJ" roku 2019

Zdravím, knihomolové!

Vítám vás u nového článku, který pro vás vždy tak ráda sepisuji. Opět po roce je tu tedy mé oblíbené knižní "NEJ" plné fotek a fanartů, které zbožňuji. Letos jsem navíc přidala dvě příčky, které se týkají obálek, tak doufám, že vám s tím udělám radost. :)


Na některá místa bylo obtížnější najít jednoznačného vítěze a popravdě úplně tím nejtěžším bylo nedat na všechny pozitivní příčky postav osoby z Královny povětří a temnoty. Ehm, to mi moc nešlo… :D Navíc jsem se snažila, abych se neopakovala ve svých oblíbencích z minulých let, a to se mi podle mě podařilo. Aspoň něco, ale dalo to tedy zabrat. :)) Nebudu to však už déle prodlužovat a můžeme jít na to!

1. Nejlepší knížka
Královna povětří a temnoty (Cassandra Clare)

2. Nejhorší kniha
Devadesátkrát jinak (Robert E. Walters)

3. Nejlepší série
Akta Illuminae (Amie Kaufman, Jay Kristoff)

4. "Nejnezapomenutelnější" kniha/série
Temné lsti (Cassandra Clare)

5. Největší knižní překvapení
Na okraj světa (Theo Addair)

6. Největší knižní zklamání
ACOTAR (Sarah J. Maas)

7. Nejkouzelnější obálka
Království popela (Sarah J. Maas)

8. Nejotřesnější obálka
Hvězdný šéf (J. D. Hawkins)

9. Nejoblíbenější ženská postava
Mia Corvere (Nikdynoc)
(zdroj)

10. Nejoblíbenější mužská postava
Rowan Whitethorn (Království popela)
(zdroj)

11. Nejdokonalejší knižní pár
Clary a Jace (Královna povětří a temnota)
(zdroj)

12. Nejvtipnější pár
Ezra a Kady (Illuminae)
(zdroj)

13. Nejsympatičtější knižní postava
Kieran (Královna povětří a temnoty)
(zdroj)

14. Nejvtipnější postava
Magnus Bane (Královna povětří a temnoty)
(zdroj)

15. Nejlepší parta přátel
Protivníci (Marissa Meyer)
(zdroj)

16. Nejprotivnější postava
Michaela (Vlčí hora)

17. Největší záporák, pro kterého však máte slabost
Harley Quinn (Catwoman: Zlodějka duší)

BONUS – Nejkreativnější postava, která vás donutí začít kreslit/malovat/tvořit
Julian Blackthorn (Královna povětří a temnoty)
(zdroj)



Tak, to by bylo vše! Ano, uznávám, že postav z Královny povětří a temnoty zde bylo požehnaně, ale já to jinak nedokázala. Postavy od Cassandry Clare jsou zkrátka mou srdcovou záležitostí a bez nich by se mi dnešní článek dával dohromady jen těžko. Co se týká všech těch nej příček, tak mě napadá spoustu dalších témat, které by zde mohly být. Ovšem nechci, aby byl tento článek nekonečný. Z toho důvodu jsem přišla s nápadem, že se mě na další "NEJ" můžete ptát na mém Instagramu, kde tomu věnuji víkendové stories, které dám pak do výběru. :)

Tímto tedy končím svůj poslední článek, který věnuji shrnutí roku 2019. V tomto novém roce se můžete těšit zas na velkou dávku recenzí, k tomu nějaké to porovnání knihy a filmu, tipy z komiksového světa a nějaké "suma sumárum" jednou za čtvrt roku. Absolutně totiž nestíhám psát přečteno a nákupy vám zas hned ukazuji na stories, ale nechci vás alespoň o nějaké to krátké shrnutí ochudit…

Co na celý žebříček říkáte? Shodneme se na některé postavě? Jak by vypadalo vaše knižní "NEJ"?
Budu moc ráda, když mi to napíšete do komentáře. :)

Mějte se krásně,
vaše knihomolka Šárka

Komentáře

  1. Parádní článek. 😊 Za mě nejlepší kniha roku 2019 byla Kronovy děti a nejhorší Hausfrau. Jak to vůbec vypadá se štafetou? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obdivuju Tě, že jsi schopná vybrat v každé kategorii jen jednu knihu/postavu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jak vidím tu nejhorší obálku, hned si vzpomenu na desítky, možná spíše už stovky, podobných knih s polonahým chlapem :D Já k těmto knihám už od začátku cítím jakýsi odpor a vím, že se do nich rozhodně nikdy nepustím :D

    OdpovědětVymazat
  4. Vážně moc pěkné shrnutí. :) Obdivuju, že dokážeš vybrat vždy jednu knihu, nebo postavu - já s tím mám vždycky problém. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní shrnutí :) Pro mě je vážně výzva vždycky vybrat ty nejlepší knihy a tohle musel být výběr hodně těžký, jelikož jsi četla samé skvělé kousky :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...