Cesta za znovunalézáním svých snů…

Snít znovu

Autor:
Mona Kasten

Série: Začít znovu 5.

Originální název: Dream Again

Žánr: NA román

Počet stran: 436

Vydavatelství: Edice Knihy Omega

Oficiální anotace: Když se Jude Livingstonové v Los Angeles zhroutí sny, utíká za svým bratrem do Woodshillu, kde se chce znovu postavit na vlastní nohy. Jenže netuší, že jedním ze spolubydlících v bratrově domě je i její bývalý přítel Blake, kterému zlomila srdce. Blake jí hned na začátku dává jasně najevo, že mezi nimi už nikdy nemůže nic být. A ačkoli se toho Jude snaží držet, situace se začíná dost komplikovat…
Další román úspěšné autorky Mony Kasten, kterou si oblíbily čtenářky nejen v Německu. Ke známým postavám a příběhům z Woodshillu se v tomto díle připojuje odvážná a talentovaná herečka Jude.

"Nehledě na to, jak mizerně mi bylo, co se se mnou dělo – vždycky jsi mi dávala pocit jistoty."

Skončila jsem, a to jednou provždy. Má vysněná herecká kariéra pomalu ani nezačala a vše už je u konce. Došla mi odvaha, peníze a opustily mě všechny mé sny. Domů se však vrátit nemůžu. Nesnesla bych zklamání rodičů. Bratr však má vlastní dům s volným pokojem, takže mi prý rád poskytne útočiště.

A právě tady začíná ten problém. Společně s ním v domě bydlí ještě tři spolubydlící. No a jedním z nich je Blake. Náš dřívější soused, bratrům nejlepší přítel a můj ex, kterému jsem zlomila srdce. Což mi Blake dává od prvního momentu dost výrazně najevo…

"Někdy je zkrátka všechno na prd a nic s tím nenaděláš. Musíš prostě jen zatnout zuby a jít dál."

Závěr pětidílné volně navazující série Začít znovu od Mony Kasten je konečně zde. Kniha Snít znovu nám uzavírá tuto odpočinkovou sérii, která uchvátila nejedno srdce čtenářů milující romantické příběhy. Opět zde nalézáme nové, ale i již známé charaktery, které nás na 400 stranách pobaví, dojmou a my se s nimi nebudeme chtít rozloučit. Autorčin čtivý styl psaní vás totiž opět uchvátí svou čtivostí a nádhernými myšlenkami, které si budete toužit zapamatovat.

Děj je vyprávěn Jude, která je protagonistkou příběhu. Ta se snaží najít si své místo ve světě, který neovlivňují její sny, jichž se nedobrovolně vzdala. A poté tu máme Blakea. Kluka po úrazu, jehož basketbalová kariéra s největší pravděpodobností skončila ještě dříve, než začala. Oba jsou sympatičtí a je tedy lehké najít si k nim cestu. Blakea navíc můžeme dobře znát z předchozího dílu Doufat znovu, kde byl hodně blízkým kamarádem Everly, která i tady hraje dost důležitou roli. Navíc se mám zde v pozadí rozjíždí ještě jedna romantická linka. Té bohužel autorka nevěnovala samostatný román, ale zas lze brát jako takové milé zpestření příběhu Jude a Blakea.

Autorka tedy opět nezklamala a zas nám přichystala příběh, u kterého si odpočineme a zasmějeme se. Nechybí zde ani vlastní playlist, který najdete i na Spotify a můžete si ho tak ke čtení pouštět. Jen menší varování. Ty písně jsou tak chytlavé, že můžete i zapomenout na čtení. Mona Kasten tentokrát navíc dobře do příběhu vložila sociální média, díky kterým kniha v aktuální době působila realističtěji. Příběh je vcelku slow-burn a pro někoho může působit zdlouhavě. I tak se u knihy lze jen těžko nudit. Jako mínus knížky však je potřeba zmínit závěr, který byl až příliš přeslazený a především uspěchaný.

Obálce nelze nic vytknout. Ladí krásně k předchozím dílům, ty pastelové tóny k sobě skvěle sedí a knihy tak tvoří v knihovně krásný celek! Jak se líbí tyto originální obálky vám?

Můj názor oplývá pozitivy. Ano, ten závěr měl své mouchy, ale za mě mi asi nevíce v této knize sedly postavy. Už asi na páté stránce jsem se viděla v hlavní hrdince. A to nemluvě o tom playlistu na začátku, kde mě překvapila písnička od Sama Smithe How Do You Sleep?, kterou jsem si pak následující dny neustále pobrukovala. Snít znovu možná není z počátku až tak happy, jako předchozí díly, ale mě jednoduše uchvátila i přes svou chvilkovou ponurost.

Příběh doporučuji každé romantické duši, která hledá příběh plný vzpomínek, vlastních chyb, ponaučení a především slow-burn romancí.

A teď už hodnocení!

    85 %

Znáte tuto knihu? Už jste ji četli nebo se na ni zatím chystáte? Pokud jste ji četli, jak se vám líbila? Který díl ze série Začít znovu máte nejraději?
Budu ráda, když mi to napíšete do komentáře. :)


Za knihu bych chtěla moc poděkovat e-shopu Knihy Dobrovský,
u kterých si můžete příběh Snít znovu také pořídit.

Komentáře

Oblíbené články...