Bývalá školní láska a nový šéf v jedné osobě…

Jeho zákusek

Autor:
Penelope Bloom

Série: Objekty touhy 3.

Originální název: His Treat

Žánr: Román, erotická literatura

Počet stran: 224

Vydavatelství: Kontrast

Oficiální anotace: Asi si nikdo nemyslí, že mít sexy šéfa není vůbec komplikované ani matoucí. Ale musím mu už odolávat jen pár měsíců. V lednu odlétám do Paříže, abych si splnila svůj sen a stala se umělkyní. Škoda, že nemůžu mít svůj zákusek a náležitě si ho užít.
Zapomněla jsem se zmínit… Můj sexy šéf byl mou školní láskou. Tak trochu. Nejprve jsem ho chtěla samou láskou umačkat. Nakonec jsem ho chtěla už jen umačkat. Teď je zpět a klidně by mohl mít na hrudi napsáno „nesahat“.
Jedna drobná otázka: počítalo by se, kdybych nepoužila ruce?
Odpovím si sama. Ano, Emily, ty nadržená čubko, počítalo.
Mimoto můj sen na mě prakticky čeká naservírovaný na zlatém podnose. Pokud se zvládnu chovat tak, jak mám. Byla bych naprostý blázen, abych riskovala. Taky jsem pyšná na to, jak dlouho jsem se zvládla jako blázen nechovat, a chci si svůj rekord udržet.
Musím pro něj udělat akorát jednu rychlovku. Pár plakátů a několik dekorací na velkou Halloweenskou party, kterou pořádá. Pak jen odejdu od jeho snových očí a nádherného těla, sednu na letadlo a zapomenu na všechny nádherné děti, které bychom spolu mohli vyrobit.
Ale tři měsíce jsou opravdu dlouhá doba…


Mým velkým snem bylo vždy stát se umělkyní, což se mi také plní. Zanedlouho odlétám do Paříže na školu, kde se můj sen má stát skutečností. Sice mě baví vyučovat staroušky v domově seniorů, ale Francie už volá! Jenže teď je tu ještě nová halloweenská zakázka s tím nejvíc sexy šéfem, kterého jsem si mohla představit. A jen tak mimochodem ten šéf je můj velký crush ze školy, ale vypadá to, že si mě naštěstí nepamatuje. Takže teď mu jen odolat a držet od něj ruce dál, aby mé plány neodfoukl jako domeček z karet…


Série Objekty touhy je aktuálně ve své polovině. Penelope Bloom první část završila příběhem Jeho zákusek, který nedávno vyšel pod značkou Kontrast. Tato hexalogie plná dvojsmyslů si získala především ženské osazenstvo čtenářek, které hledají odpočinkové příběhy s erotickým kontextem, u něhož se zasmějí. A přesně to byl Jeho banán i Její třešničky. Ovšem narovinu si přiznejme, že tentokrát se to autorce vůbec nepovedlo. Stále se sice jedná o krátké čtivo, u kterého vypnete, jenže tento děj postrádal svůj obvyklý humor a celé to působilo přehnaně lacině.

Ústřední dvojicí je v této knize Emily a Ryan, kteří se střídají ve vypravování děje. Emily je novou postavou, která miluje umění a dříve si prošla pár konflikty, které jí ubraly na sebevědomí. Stále však bojuje za svůj sen, je milá a poměrně introvertní. Co se pak týká Ryana, tak toho můžeme znát z předchozího dílu, kde ztvárnil nejlepšího přítele Hailey s níž pracoval v její pekárně. V tom dílu působil jako jedna z nejsympatičtějších postav, jenže tady jeho vtip autorka naprosto zničila. Oba hlavní představitelé jsou bohužel největším kamenem úrazu. I když se tak na první pohled možná nezdá, tak oba postrádají hloubku a bohužel působí plitce.

Jeho zákusek je bohužel zatím tou nejodbytější knihou z této série. Bylo to odpočinkové, ale plytké. Dříve z děje čišel sarkasmus, ironie, a hlavně autorka neustále bavila svými dvojsmysly. Tady nic takového nebylo. Navíc již zmiňovanou lacinosti do příběhu nadalo velké množství erotických scén, které bychom tady i čekali. To vůbec. Taková scéna zde byla jen jedna. Celá ta lacinost a plytkost je způsobena jazykem a celkovým vývojem děje. Když se totiž na knihu podíváme zpovzdálí, tak to působí tak, že si autorka dala záležet pouze na závěru a zbytek naprosto ignorovala.

Obálce nejde opět nic vytknout. Zas oplývá jednoduchostí a na bílém podkladu tentokrát dominuje oranžová, která knížku krásně zviditelní. Je skvělé, že se vydavatelé drží originálních přebalů.

Můj názor vás asi nepřekvapí, ale tento příběh pro mě byl jednoduše zklamáním. Očekávala jsem sice jednoduchý příběh, který nebude žádným zázrakem, ale doteď mě na celé sérii vždy bavila ústřední dvojice a především humor, který autorka do děje vkládala. Tady za mě však nebylo nic. Bylo to laciné, prázdné a jediné, co mi kniha dala, byla touha číst. Za což jsem ráda, jelikož jsem byla v menší čtecí krizi. Jenže ten příběh byl zkrátka špatný.

Pokud hledáte knihy, u kterých si odpočinete a dostanete energii do dalšího čtení, tak jsou Objekty touhy ideální jednohubkou a odpoledne.

A teď už hodnocení!

    39 %

Znáte tuto knihu? Četli jste ji nebo se na ni chystáte? Pokud jste ji četli, co na ni říkáte? Který díl vás zatím bavil nejvíce?
Budu moc ráda, když mi to napíšete do komentáře. :)


Za knihu bych chtěla moc poděkovat e-shopu Knihy Dobrovský,
u kterých si můžete příběh Jeho zákusek také pořídit.

Komentáře

Oblíbené články...