Unboxing #48

Zdravím, knihomolové!

Vítám vás u nového článku, ve kterém bych vám ráda představila dvě knížky z edice knih Omega, které mi včera dorazily. Balíček je z knihkupectví Dobrovský, kterým tímto za knihy moc děkuji. Knížky jsem si vybírala z jejich nejnovější nabídky, která byla plná nádherných příběhů a teď bych vám ráda ukázala ty, které mě zaujaly nejvíce.


Nyní menší náhled…


… a první knížka je na světě!


První knížku, kterou tu mám je, Marlene od Hanni Münzer. Jedná se o pokračování Medové smrti, příběhu z druhé světové války. Teď sice není období, kdy bych měla vyloženě náladu na takový příběh, ale i tak jsem na knihu zvědavá. Vypadá to na hodně silný příběh, takže se do knihy dnes hodlám naplno ponořit a pročíst se alespoň do poloviny. Tak uvidíme, jaké to bude…

"Sága Medová smrt pokračuje..."

Anotace: Mnichov 1944: Marlene stojí před vybombardovaným domem na Prinzregentenplatz. Její přítelkyně Deborah a i mladší bratr Wolfgang si myslí, že je mrtvá. Ale Marlene nic nezastaví v jejím boji proti nacistické zvůli. Neustále se vrhá do nových akcí, znovu a znovu riskuje život a stává se jednou z nejhledanějších žen v Německu.
Při jedné akci se seznámí s velmi zvláštním mužem a spojí je velmi zvláštní přátelství. Je to muž, který svůj život zasvětil ochranou dětí, které má na starosti. Marlene se brzy ocitá tváří v tvář největšímu rozhodnutí svého života: může změnit průběh války a možná zachránit miliony lidí. Ale muž, kterého miluje, bude muset zemřít...


A jako poslední tu mám příběh, na který jsem nesmírně zvědavá. Lískový les od Melissy Albert mi anotací tak trochu připomíná Alenku v říši divů, kterou já však moc nemusím. Ovšem děj se má prý podobat Sirotčinci slečny Peregrinové, což už zní daleko lépe. Do knížky se chci pustit hned po Marlene, abych si zlepšila náladu, takže se už nemůžu dočkat až ji dočtu a pustím se do této krásky.

"Fanoušci Sirotčince slečny Peregrinové pro podivné děti a Dětí krve a kostí se ztrácí v Lískovém lese..."

Anotace: Sedmnáctiletá Alice a její máma strávily většinu společného života na cestě, s neobyčejnou smůlou v patách.
Když však Alicina babička, podivínská spisovatelka temných pohádek, zemře o samotě na svém pozemku — Lískovém lese — teprve tehdy Alice pozná, jak velkou smůlu může mít.
Její máma je unesena bytostí, která tvrdí, že pochází z drsného nadpřirozeného světa babiččiných pohádek.
Jediným vodítkem je vzkaz, který jí zanechala máma: „DRŽ SE DÁL OD LÍSKOVÉHO LESA“. Jenomže pokud chce Alice získat svou matku zpět, musí se právě na ono zapovězené místo vydat, a poté proniknout do světa, kde babiččiny pohádky začaly...


Tak, a to by bylo z dnešního článku vše. Já doufám, že vás knihy zaujaly. Já jsem z nich hodně nadšená. Nejen, že anotace znějí zajímavě, ale i obálky jsou nádherné. Na těchto fotkách sice tolik nevyniknou, ale slibuji, že do recenzí nafotím knížky kvalitněji, a hlavně za světla. Takže se na ně můžete těšit.

Znáte tyto knihy? Zaujala vás některá? Který příběh se vám líbí víc?
Budu moc ráda, když mi to napíšete do komentáře. :)

Mějte se krásně,
vaše knihomolka Šárka


Komentáře

  1. To, že vyšle druhý díl jsem ani nezaregistrovala. Děkuji za info. :)) Obě knihy si užij. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím si užívám Marlene a je opět vydařená, tak jsem zvědavá, jak bude pokračovat... U té druhé knihy jsem v pátek odpoledne našla tisknou chybu, kvůli které nejde několik stran přečíst, takže budu doufat v zaslání nového výtisku. :/

      Vymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...