#3 Knižní tipy z komiksového světa

Srdcerváči - kniha druhá



Autor: Alice Oseman

Ilustrace: Alice Oseman

Série: Srdcerváči 2.

Originální název: Heartstopper: Volume Two

Žánr: YA, grafický román

Počet stran: 328

Vydavatelství: CooBoo

Oficiální anotace: Nick a Charlie jsou nejlepší kamarádi. Nick ví, že je Charlie gay, a Charlie si je jistý, že Nick není. Ale láska dovede překvapit a Nick tak přijde na spoustu věcí o svých přátelích, o své rodině a i o sobě samotném…



Pokračování toho nejroztomilejšího komiksu od Alice Oseman na sebe nenechalo dlouho čekat a vcelku brzy v češtině vychází i druhý díl! Nick, Charlie a jejich přátelství, které přerůstalo postupem času v něco víc. A teď jsou tu načase otázky: Kdo tedy jsem? Charlie je gay, jenže mně se líbí holky! Ale i Charlie… Co s tím mám dělat? A jak o tom říct své matce a přátelům?

Alice Oseman (zdroj)
Právě to jsou hlavní témata druhých Srdcerváčů, které autorka opět dokonale napsala, a především tedy nakreslila. Její ilustrace snad nemůžou být výstižnější, vtipnější a kouzelnější, než je tomu nyní. Černobílá barva ilustracím vůbec nevadí. Autorka totiž i bez obří palety barev dokáže perfektně vystihnout, když se Charlie či Nick červená a možná právě díky té jednoduchosti je kniha tak roztomilá. Tento grafický román vám zkrátka vykouzlí úsměv na tváři a po celou dobu čtení nebudete mít jinou možnost než se usmívat. Ovšem lidé dokáží být i krutí a ani na to autorka v Srdcerváčích nezapomněla.

Coming out je asi tím nejhlavnějším, co tento příběh vypráví. Ovšem lásku Charlieho a Nicka to nijak nezazdívá. Dvojka Srdcerváčů je zkrátka přesně taková, jaká má být. Je to kniha, u které vám nebude stačit, když si ji přečtete jen jednou. Budete se k ní muset vracet. Charlie a Nick vás totiž dokáží vzít úplně na jiné místo a donutí vás zapomenout na váš osobní život. Tohle je jednoduše řečeno ta nejlepší volba čtení, po které sáhnout, když se chcete začít nekontrolovatelně usmívat a alespoň na chvilku vypnout.

Můj názor na tuto knihu je asi očividný. Miluji to! Dokonalé postavy, kouzelný příběh a tentokrát ještě krátká grafická novela o Taře a Darcy. Ty dvě si však podle mého názoru také zaslouží vlastní knihu a já bych se vůbec nezlobila, kdyby o nich byl napsán klasický YA román doplněný jen pár ilustracemi. Dvojka Srdcerváčů se mi snad i díky Taře s Darcy líbila ještě o krapet víc a já se už nemůžu dočkat dalšího dílu Srdcerváčů. Těším se na to, kam nás pokračování příběhu Charlieho a Nicka zavede.

I u dvojky Srdcerváčů platí to, co jsem psala u jedničky. Takže pokud hledáte hodně jednoduchý komiks, u kterého si odpočinete a máte rádi milé, roztomilé a romantické linky, tak se po nich rozhodně mrkněte!

A teď už hodnocení!

    95%

Znáte tuto knihu? Četli jste ji nebo se na ni chystáte? Pokud jste ji četli, co na ni říkáte? Líbila se vám více jednička Srdcerváčů nebo dvojka? A co říkáte na příběh Tary a Darcy?
Budu moc ráda, když mi to napíšete do komentářů. :)




Komentáře

  1. Nedávno jsem dočetla jedničku a moc se těším, až se dostanu i k pokračování :)

    OdpovědětVymazat
  2. Srdcerváči jsou láska! Zatím jsem četla pouze první díl, ale druhý mám doma a brzy na něj dojde. Moc se mi líbí ty kresby, které jsou velmi jednoduché a milé. Celý ten příběh je prostě cute <3

    OdpovědětVymazat
  3. Plně doufám, že tuhle komiksovou sérii najdu pod stromečkem :D

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...