Pojí nás společné dětství, ale jak to bude do budoucna?

Gentleman devět


Autor: Penelope Ward

Originální název: Gentleman Nine

Žánr: New Adult, román, erotická literatura

Počet stran: 320

Vydavatelství: Baronet

Oficiální anotace: Bývali jsme tři kamarádi. On byl ten podivín. Já byl ten playboy. A ona byla ta kráska. Hluboko uvnitř jsem chtěl vždycky jenom ji. Nechával jsem si to pro sebe, protože jsme s Rorym uzavřeli dohodu, že oba necháme naši kamarádku Amber na pokoji.
Jenže lhal.
Já šel na univerzitu a získal ji on. Amber se nikdy nedozvěděla, jak mi tehdy bylo. Zůstali spolu potom celé roky – než jí zlomil srdce. Navzdory tomu všemu, i vzdálenosti mezi námi, jsem s ní zůstal v kontaktu. Když jsem se dostal pracovně do Bostonu na tříměsíční stáž, Amber mi poskytla svůj volný pokoj. Pořád se ještě vzpamatovávala z rozchodu a dávala si od mužů pauzu. Jeden večer jsem však v jejím počítači zahlédl něco, co mě šokovalo. S určitým váháním totiž oslovila mužskou eskortní službu. Bála se chodit na rande, nechtěla zas skončit se zlomeným srdcem, proto hledala sex bez vztahu. Mísila se ve mně žárlivost, potřeba ji chránit – i zvědavost. Amber si vybrala Gentlemana Devět a zaslala mu zprávu. Byla k němu otevřená a mimo jiné mu přiznala, že ji fyzicky přitahuje její kamarád – já. Předpokládala, že u mě nemá šanci – a taky mě měla za totálního děvkaře. (Vzhledem k okolnostem je to celkem ironie.) Nakonec si s Gentlemanem Devět sjednala schůzku v hotelu. Byla v šoku, když jsem se tam ukázal já – s nabídkou, o níž jsem upřímně doufal, že ji neodmítne.

"Ten zmatek, který teď cítíš, je jako obrovský oblak kouře. Je ale jen dočasný."

Život po rozchodu není asi nikdy lehký. Já jsem svůj první rozchod zažila teprve nedávno. Po devíti letech vztahu ode mě odešel můj první přítel. Ten, kterému jsem dala všechno. Kvůli kterému jsem opustila svůj domov. A co mi z toho zbylo? Spoustu nezapomenutelných vzpomínek a zlomené srdce. Z práce se vracím do prázdného bytu a po večerech projíždím sociální sítě. Jeden večer však vše změní. Zavolá mi Channing. Kamarád mého bývalého a bratr mé nejlepší kamarádky, pro kterého jsem měla v pubertě slabost. A světe div se! Mám ji stále…

Channing se stěhuje na půl roku do Bostonu kvůli práci a hledá tu bydlení. Já mám přeci v bytě volný pokoj, který čas od času pronajímám, tak co kdyby se do něj nastěhoval? Jak to tak vypadá, od září mám nového spolubydlícího. Skvělé! I když… byl to vážně dobrý nápad, dovolit mu, aby se ke mně nastěhoval?

"V životě může být spontánnost dobrá i špatná, ale mnoho chyb, kterých po zbytek života litujeme, pochází právě z impulzivity."

Čtivý a milý příběh, který je přesně tím typem knížky, u níž skvěle vypnete. To je Gentleman devět, nejnovější kniha od Penelope Ward, která často píše ve dvojici s Vi Keeland. Od Penelope samotné však v Čechách už vyšla kniha Řekni něco legračního. To byl však vcelku dost potrhlý příběh, který nesedne úplně každému. Gentleman devět je o něco klidnější a není až tak povrchový, jak se může na první pohled zdát. I když co si budeme nalhávat. Stále je to erotický román, takže nic extra nevšedního čekat nemůžeme.

Penelope Ward (zdroj)
Příběh je vyprávěn ich-formou a po většinu času se ve vypravování střídá hlavní hrdinka Amber s Channingem. Postavy tu jsou dost sympatické. Amber například pracuje jako asistentka pedagoga a její vztah s postiženými je tu krásně citlivě popsán. Channing je zas velkým milovníkem zvířat, což mají s Amber vcelku společné a kniha tak působí ještě více roztomileji. Jsou tu však i další postavy, které si oblíbíte a ke konci ani nebudete vědět na čí straně máte stát.

Díky tomu, že ke konci nevíte, na čí straně stát, může závěr působit i lehce napínavě. Úplný konec sice může působit dost přehnaně, ale to k hold tomuto žánru patří. Stále je to však vtipné a máme tu příjemnou romantickou linku. Samotný začátek jen trochu kazí až moc sexuálních narážek, kvůli kterým se do děje hůře vžívá. V okamžiku, kdy se však do knihy začtete, ji nebudete chtít odložit a za jedno volné odpoledne ji hravě přečtete.

S přebalem knihy jsem tentokrát hodně spokojená. Konečně se Baronet obešel bez polonahého týpka na obálce. Navíc tentokrát i skvěle sedí k popisu Channinga. Ovšem zajímalo by mě, kdo v představách vidí muže, kterého autorka popsala. Já totiž díky jeho jménu měla celou dobu problém, abych před očima neměla neustále herce Channinga Tatuma. :D

Co se týká mého názoru, tak já jsem byla s příběhem spokojená. Není to sice nic extra, ale jako odpočinková kniha to perfektně stačí. Já jsem například u děje konečně načerpala tu správnou energii na čtení. Osobně mi tedy přeci jen více sedla autorčina předchozí kniha Řekni něco legračního, ale ta je chvílemi až tak na hlavu, že si troufám tvrdit, že u čtenářů bude mít větší úspěch právě Gentleman devět…

Knihu doporučuji všem, kteří hledají jednoduchý a romantický příběh na zahnání podzimních chmur.

A teď už hodnocení!

    67%

Znáte tuto knihu? Četli jste ji nebo se na ni chystáte? Pokud jste ji četli, co na ni říkáte? Četli jste jinou knihu od této autorky? Kterou a jak se vám líbila?
Budu moc ráda, když mi to napíšete do komentáře. :)

Za poskytnutí tohoto recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Baronet, u kterých si knihu Gentleman devět můžete pořídit.


Komentáře

Oblíbené články...