Chce to kuráž, drahé srdce!

Má první láska



Autor: Tanja Voosen

Originální název: My first Love

Žánr: YA, román

Počet stran: 424

Vydavatelství: CooBoo

Oficiální anotace: Cassidy původně jen chtěla pomoci kamarádce, která se neuměla rozejít se svým přítelem. Místo toho získala pověst člověka, který dokáže zničit vztahy během jednoho dne. A spolužáci jsou jí za tuto „službu“ ochotni platit! Jednou z nich je i přítelkyně pohledného a arogantního Coltona – a ten se s Cassidy vsadí: namísto rozdělování párů by měla spojit dva spolužáky. Aniž by si uvědomovala, do čeho ji Colton vmanipuloval, sázku přijímá. A tak ji čeká spousta intrik, ale i tajných polibků a první láska.


"Moje rada zní – nech plavat staré omyly. My všichni se pořád zabýváme tím, co bylo a co bude, ale ve skutečnosti žijeme teď a tady."

Kdo v sedmnácti musí platit účty, starat se o mladšího bratra a v podstatě živit celou rodinu? Já! Ano, přesně takhle vypadá ve zkratce můj život. Plus tedy ještě musím stíhat střední. Bydlím v malém bytě společně s bratrem a matkou, která místo toho, aby se o nás starala, řeší neustále své milostné problémy. Hledá pana Dokonalého. Já po ní naštěstí tuto romantickou duši nezdědila. Jsem především pesimista a na lásce nevidím nic poutavého. A právě takovýto náhled na věc mi pomáhá v mém "podnikání".

Na škole pomáhám spolužákům s rozchody. Člověk by nevěřil, kolik to vynese… Ovšem jednoho dne se dostanu do křížku s Coltonem. Zpochybňuje mou rozchodovou agenturu a mé schopnosti, a tak spolu uzavřeme sázku. Musím dát dohromady svou nejlepší kamarádku s jeho bratrancem. Sice je to úplně jiná úloha, než na kterou jsem zvyklá, ale neměl by to být nic těžkého. Jenže v okamžik, kdy jsem sázku přijala, jsem vůbec netušila, jak se to může zamotat…

"Ještě dobře, že nejsem Pinocchio, jinak bych měla frňák jako tyčku od plotu."

Má první láska, kniha od německé spisovatelky, ze které však ani nepoznáte, odkud autorka pochází. Příběh se totiž odehrává v USA, takže pokud se bojíte, že byste si nedokázali představit děj z Německa, nemusíte se zde bát. Kniha je nádherně čtivá, milá a vy ji o volném víkendu hravě přečtete. Nenechte se tedy vystrašit její tloušťkou. Při čtení na ten počet stran ani nepomyslíte, protože vám stránky budou sami utíkat pod rukama.

Tanja Voosen (zdroj)
Příběh vypráví hlavní hrdinka Cassidy. Právě ona vás svou krutou upřímností a realisticky trapnými scénami, do kterých se dostává v jednom kuse, smíchy zvedne ze židle. Je to zkrátka taková upřímná holka, která vám vše řekne naplno, a to i kdybyste nechtěli. Ona však není tou jedinou sympatickou postavou. Takových tu najdete rovnou celou řadu. Příběh se navíc často odehrává i na statku u koní, takže pokud máte rádi romantiku a vůni sena, určitě se po příběhu mrkněte.

Samo o sobě tu však nedržíme v rukou nic světoborného. Je to obyčejný romantický příběh, který je možná chvílemi až moc sladký, ale proč po takovéto knize právě v létě nesáhnout? U děje si krásně odpočinete, vypnete, a hlavně se zasmějete, což je skvělé. Hlavní zápletka sice může působit dost kýčovitě, ale pokud máte rádi bad boye, tak tento příběh přivítáte s otevřenou náručí.

Obálka k příběhu krásně sedí. Sice už na první pohled působí ta dvojice na obálce o dost starší, a ne na sedmnáct, ale zas alespoň odpovídá barva vlasů. Jen Cassidy je trochu moc barevně oblečená a chybí na ní alespoň jeden kus černého oblečení. Ovšem to už zas moc zacházím do detailů. :D Jsem každopádně ráda, že CooBoo použilo německou obálku, jelikož se k příběhu krásně hodí.

A teď už je na řadě můj názor… Kniha mě nezklamala. Některé scény mi tu trochu přišly zbytečné a přehnané, ale příběh se krásně četl, takže já jsem spokojená. Sedly mi hlavní postavy. U celého děje jsem se skvěle pobavila a moc mě to bavilo. Na léto je tato knížka perfektní, takže já vám jí moc doporučuji. Zvlášť pokud jste romantické duše, které hledají letní romantiku…

Knihu doporučuji všem, kdo hledají romantický příběh. Nejvíce však příběh rozhodně sedne dívkám tak od čtrnácti let, které si rády přečtou románek s bad boyem, u kterého se zasmějí.

A teď už hodnocení!

    75%

Znáte tuto knížku? Četli jste ji nebo se na ni chystáte? Pokud jste ji četli, co na ní říkáte?
Budu moc ráda, když mi vaše názory napíšete do komentáře. :)


Komentáře

  1. Nevím proč, ale docela mě překvapuje obsáhlost té knihy. Jinak jako vždy super recenze, díky :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní recenze. Musím říct, že si mě nalákala. Sice píšeš, že je to obyčejný romantický příběh, ale i ten je čas od času potřeba. :) A ta obálka je vážně hezká. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Kniha mě zaujala svou obálkou, která se mi líbí. Ale neplánovala jsem ji číst, snažím se teď trošku více selektovat knihy a zkoušet nové vody. Každopádně kniha zní dost zajímavě a čtivě. Taková ideální letní love story, takže pokud se k ní někdy dostanu, určitě si ji ráda přečtu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Na knize se mi moc líbí obálka, kniha ve mě vyvolává takový příjemný pocit jak se s létem rozloučit. Snad na ní někde narazím a podívám se do ní :)


    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá recenze, vystihla jsi knihu dost přesně.
    Marky (Books are my life...)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...