Oznámení 2. zahraničního autora HumbookFestu 2019 + kvíz

Zdravím, knihomolové!

Vítám vás u nového článku, který je opět věnován Humbooku. Mám tu pro vás totiž konečně oznámení druhého zahraničního autora, který dorazí na letošní HumbookFest. Dokonce si myslím, že z něj budete nadšeni ještě více než z Mary! Tak se na to pojďme podívat…





Začnu stejnou větou jako minule. Opět se potvrzuje mé nepsané pravidlo a tím je, že jsem od autora, který dorazí na HumbookFest, zatím nic nečetla. Ano, znovu tomu tak je. :)) A teď se mi můj TBR list zvedl rovnou o čtyři bichle, které pomalu ani po jedné neunesu… 5. října totiž bude v Kongresovém centru na HumbookFestu Jay Kristoff! Spoluautor úspěšné trilogie Akta Illuminae a autor série Nikdynoc, jejíž první díl představilo CooBoo teprve nedávno. Co říkáte na tohoto autora? No, není to perfektní zpráva?!

Já jsem tedy sice od Jaye nic nečetla, ale už jen z toho důvodu, kolik hodin jsem strávila jeho kreslením, se na něj těším stále víc a víc. No, řekněte. Copak není sympatický? Já už jeho obličej vidím i ve snech. :D Nesmírně se těším, až se do jeho knih pustím a rozhodně si k tomu budu pouštět i nějakou tu hudbu. Jay totiž poslouchá Metal. Prostě tvrdou hudbu, která se s ničím nepáře a jež mě poslední tři roky naprosto učarovala. Takže mám takový pocit, že jeho knihy mi zkrátka musí sednout!

A abych tento článek opět trochu obohatila, opět tu pro vás mám kvíz, abyste mohli zjistit, jak dobře jste na autora připraveni, a co o něm všechno víte…
Tak co, jaký máte výsledek? Jste na Jaye pořádně připraveni, nebo máte Box of Shame na hlavě i vy? Budu ráda, když třeba svůj výsledek sdílíte na Instagramu a sdílíte tak tu skvělou zprávu, že dorazí Jay Kristoff!

Těšíte se na Jaye? Tipovali jste, že přijede právě on? Kdo si myslíte, že bude další spisovatel, který se na podzim objeví v Praze?
Budu moc ráda, když mi vaše tipy napíšete do komentářů. :)

Mějte se krásně,
vaše knihomolka Šárka


Komentáře

  1. Ja sa tak mega teším na tohtoročný Humbook. Jaya zbožňujem a inak, keď som si pri otázke akú hudbu počúva predstavila jeho instastories z metalových festivalov a koncertov, tak že počúva operu alebo country :D :D :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že knihy Jaye budu taky zbožňovat. Zatím jsem si však zamilovala jeho osobnost, takže už jedno velké plus u mě má a nemůžu se ho na Humbooku dočkat. Tento ročník je vážně nadupaný. <3 A jsem ráda, že jsem tě pobavila tou hudbou. :D

      Vymazat
  2. Iluminae jsem četla už hodně, hodně dávno a musím si pořídit ostatní díly, moc se mi první díl líbil. Jsem zvědavá na další autory 🤗

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  3. Prý jsem nejlepší, tak to mě těší :D Na Jaye se moc těším!
    Marky (Books are my life...)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...