Když se neustálé hádky změní v touhu…

Pravidla touhy


Autor: Rachel Van Dyken

Série: Dohazovači s.r.o. 2.

Originální název: The Matchmaker´s Replacement

Žánr: NA, román

Počet stran: 336

Vydavatelství: Baronet

Oficiální anotace: Lex nenávidí Gabi. Gabi nenávidí Lexe. A teď spolu musejí přežít několik týdnů. Lex má Gabi naučit, jak se stát novou dohazovačkou, a pak už od ní bude mít pokoj. Jenže teď když spolu musí pracovat, hádají se pořád častěji… a ještě víc to mezi nimi jiskří. Lex sám netuší, jestli by ji radši uškrtil, nebo si to s ní rozdal na nejbližším stole.
Gabi má ovšem tajemství, které skrývá nejenom před svým nejlepším kamarádem Ianem, ale i před svým úhlavním nepřítelem Lexem. Brzy však pochopí, že Lex není takový zmetek, za jakého ho vždycky považovala… a začíná pro ni znamenat mnohem víc.

"Pravidlo č. 2:
Nikdy mu nedávej najevo, jak moc ho chceš."

Vážně si asi brzo začnu nadávat. Proč jsem jen souhlasila, že budu dělat dohazovačku ve firmě Iana a Lexe? No, dobře, potřebovala jsem peníze a potřebuju je stále, což je taky ten jediný důvod, proč jsem Lexe ještě nezabila. Takového namachrovaného frajírka, který neustále střídá holky jak na běžícím páse. Navíc se stále musí vychloubat tím, jak je chytrý. Každopádně stále je to idiot.

Jenže idiot, do kterého jsem se před několika lety zabouchla. Ale to mu nehodlám přiznat. Teď bych raději umřela žízní, než abych ho políbila. Ovšem musím ho políbit, a to kvůli praštěnému tréninku dohazovačů. A páni! Ten polibek byl vážně něco, ale to mu nepřiznám. Přeci neexistuje naděje, že by právě on stál z ničeho nic o vážný vztah. Nebo snad ano?

"Něco se mezi námi změnilo. Nikdy jsem neměl rád změny.
Třeba chameleoni by měli shořet.
Nesnáším všechno, co se mění.
Pitomý ještěrky."

Milé, jednoduché, odpočinkové a chvílemi až přehnaně praštěné a vtipné. To je knížka Pravidla touhy, která je druhým dílem z volně pokračující série Dohazovači s.r.o. V tomto druhém díle máme příběh Gabi a Lexe. Věčných protivníků, které to však k sobě i přes jejich odpor táhne. Nenajdete tu sice nějaký převratný a dokonalý příběh, ale pokud hledáte knihu, u které vypnete, tak tato je ideální!

Rachel Van Dyken (zdroj)
Děj je vyprávěn ich-formou, a to hlavními postavami. Gabi nás zavede nejen na její pracovní schůzky jako dohazovačky, ale také ke své rodině. A právě s rodinou je spojené její tajemství, které neukrývá pouze před svým nejlepším kamarádem Ianem, ale i před Lexem. Lex možná může působit trochu nesympaticky, ale pokud jste už četli Pravidla dohazovačů, tak ho budete od začátku zbožňovat. Působí totiž na čtenáře daleko mileji a méně namyšleně než Ian, který byl hlavní postavou prvního dílu. Co se tedy hlavní mužské postavy týče, autorka si zde polepšila. Ovšem u té ženské postavy to bylo naopak. Gabi bohužel někdy působí trochu přehnaně, takže ji nejde úplně vždy lehce pochopit.

Příběh se čte pomalu sám. Nechybí tu žádné vtipné scény ani ty romantické. Jenže děj poztrácel nějaký popis vývoje vztahu mezi Gabi a Lexem. Z ničeho nic se tu odehrál obrat o 180° a to bylo vše. Kdyby si na tomto dala autorka daleko více záležet, určitě by to bylo lepší. První díl byl v tomto ohledu tedy rozhodně vydařenější, ale zde zas bylo více scén, u kterých se čtenář s radostí zasměje.

Obálka knížky krásně ladí k prvnímu dílu. Naštěstí tu není zas nějaký polonahý chlápek, takže se nemusím zaobírat otřepaným verzím přebalů. Jediné, co mi na této obálce trochu chybí, tak to jsou brýle. K Lexovi zkrátka patří, a i když je nenosí stále, té obálce by jen prospěly.

A co na knihu říkám já? No, nebylo to žádné zklamání, ale přeci jen jsem doufala v nějakou lepší a větší zápletku. To tady autorka dost odbyla. Ovšem bylo to milé, odpočinkové a já zas načerpala nějakou energii na další čtení. Takže si nestěžuji, ale od příběhu Lexe a Gabi jsem zkrátka čekala víc. Příběh mě však naštěstí bavil a já se u něj mnohokrát zasmála, takže proč ne?

Knihu doporučuji každému, kdo hledá příjemnou a trochu praštěnou romantiku na léto!

A teď už hodnocení!

    73%

Znáte tuto knížku? Četli jste ji nebo se na ni chystáte? Pokud jste ji četli, jak se vám líbila?
Budu moc ráda, když mi to napíšete do komentáře. :)

Za poskytnutí tohoto recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Baronet, u kterých si knihu Pravidla touhy můžete pořídit.


Komentáře

  1. Och to zní, že by se mi to asi mohlo líbit :-) Baronet vydává samé dobřé romantické knihy. Někdy mě mrzí, že nevydává také paperbacky :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baronet je na tyto romanťárny skvělý! Jop, v těch paperbackách by to bylo lepší, ale po tolika letech měnit vazbu...

      Vymazat
  2. Hodně zajímavá kniha a možná tuším jak to dopadne. Na léto si myslím, že je skvěle stvořená. :)

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak oni jsou tyhle příběhy hodně předvídatelné. :D Ale na léto jak stvořené... :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...