Nečekané následky, které dokáží zničit i pravou lásku…

Rebelské srdce



Autor: Vi Keeland, Penelope Ward

Série: Rush Duet 2.

Originální název: Rush Heart

Žánr: NA, erotický román

Počet stran: 288

Vydavatelství: Baronet

Oficiální anotace: Po šokujícím závěru Rebelského dědice přichází pokračování příběhu Rushe a Gii ve druhém dílu s názvem Rebelské srdce.
Jak si pokazit jinak skvělé léto v Hamptons:
Vyspat se se šéfem. Splněno.
Utratit všechny peníze za nájem, který si nemůžete dovolit. Splněno.


"Celý svůj život jsem toho muže chtěl nenávidět. Nenávidět ho za to, co udělal mé mámě. Byl to ale vždycky mizera?"

Už to vypadalo, že je vše na dobré cestě. S Rushem plánujeme společné bydlení. Těšíme se na miminko. Vše se zdá být tak, jak má být. Jenže stačí jeden moment a vše je ještě horší než v okamžiku, kdy jsem zjistila, že jsem těhotná.

Vidím totiž před sebou Harlana. Ale to přeci nemůže být on?! Musela jsem se zbláznit. Ano, určitě to tak je! Zbláznila jsem se. Můžou za to ty mé poblázněné těhotenské hormony. Vždyť Harlan, muž, se kterým jsem strávila jednu nešťastnou noc, přeci nemůže být Elliot?!

"Ta něha v Ruchově hlase mě dohnala k slzám. Bože, co se to sakra děje? Tohle se mi přeci nemůže dít."

Pokračování odpočinkového románu, který v předchozím díle dokázal nejednu čtenářku překvapit. To je druhý díl série Rush Duet, který nese název Rebelské srdce. Na této knize opět spolupracovaly známé autorky NA romancí, a to Penelope Ward a Vi Keeland, jejichž knihy jsou vždy vtipné, milé, pohodové a někdy až natolik bláznivé, že při nich dokážete zapomenout úplně na vše. A přesně to je i tato kniha, která nám po překvapivém závěru předchozího dílu dovypráví příběh Rushe a Giy.

Svůj příběh nám opět podává z první ruky Gia a Rush. Tentokrát tu má více prostoru Rush a my se s ním tak dostáváme i do jeho minulosti, která nebyla vždy úplně pozitivní. Máme tu více o jeho vztahu s otcem a bratrem, které byste nejraději profackovali, ale jsou tu i pasáže, ve kterých nás jejich chování dokáže i překvapit. Gia je každopádně pořád správně praštěná, stále sepisuje svou knihu a její kapitoly jsou vtipné ze všeho nejvíc. Co se týká nových postav, tak těch tu moc není, ale to vůbec nevadí. Jde přeci hlavně o Giu a Rushe, kteří ke svému příběhu nikoho dalšího nepotřebují.

Kniha je nesmírně milá, ale chvílemi možná až moc přeslazená. Je to sice pěkný závěr příběhu, ale první díl byl o dost lepší. Dokázal totiž více překvapit a přeci jen byl zajímavější. Tady nebylo až tak překvapivých pasáží, ale jako závěr duologie to bylo milé a nezklamalo to. Jen to zkrátka nebylo tak poutavé a překvapující jako první část.

Obálka… no… ať žijí NA romány. :D Tady asi ty přehlídky polonahých chlápků asi jen tak neskončí. Ale co už. Každopádně to pěkně ladí k prvnímu dílu a vystihuje to příběh, takže proč ne. Ovšem nějaká ta originalita by neuškodila…

A jaký je můj názor na knihu? Jsem sice trochu zklamaná, ale zas ne tolik, aby se mi kniha nelíbila. Byla pěkná, milá, hezky jsem si u ní odpočinula, ale nebylo to zkrátka takové WOW jako u prvního dílu. Čekala jsem trochu něco záživnějšího, a hlavně méně sladkého. Z tohohle se mi chvílemi až křivily zuby, ale někomu se to může líbit. Jako jednohubka na léto je celá tato duologie ideální.

Celou duologii Rush Duet doporučuji všem romantickým duším, které hledají milý příběh na léto, u kterého si odpočinou a pobaví se.

A teď už hodnocení!

    71%

Znáte tuto knihu? Četli jste ji nebo se na ni chystáte? Pokud jste ji četli, jak se vám líbila?
Budu moc ráda, když mi to napíšete do komentářů. :)

Za poskytnutí tohoto recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Baronet, u kterých si knihu Rebelské srdce můžete pořídit.


Komentáře

Oblíbené články...