#30 Přečteno za měsíc - červen 2019

Zdravím, knihomolové!

Vítám vás u nového článku, a to rovnou u třetího shrnutí v tento měsíc. Nečekaně stíhám, a tak tu pro váš mám poslední rest, který vám dlužím. Ráda bych vám tu představila knížky, které se mi podařilo přečíst v červnu. Bohužel to nebyl zas tak vydařený měsíc na velké množství přečtených knih, jelikož mi hodně chyběl volný čas, ale zas tu mám pár kousků, které by byla škoda přehlédnout.


Minulý měsíc jsem tedy přečetla devět knížek, z čehož čtyři jsou thrillery, které mi teď už trošku začínají lézt krkem. Hold, čeho je zničehonic moc, to se na nějaký čas přejí… Mám tu ale také pár románků, a dokonce jednu sbírku humorných povídek, takže se na to pojďme podívat…



Červen začal hodně slibně. Přečetla jsem totiž knihu Furyborn od Claire Legrand, jejíž svět mě naprosto pohltil. Najdete tu dvě silné hlavní hrdinky, které od sebe dělí tisíc let, ale jejich příběh se nečekaně spojuje. Jsou tu nádherné, barvité popisy a sice je potřeba se nad příběhem trochu soustředit, abyste se neztratili v tak rozmanitém ději, ale pohltí vás to už od prologu. Pokud máte rádi fantasy, tak tohle byste neměli minout!

Knihu jsem ohodnotila…     91%

Pokud vás zajímá má recenze, najdete ji ZDE.



Poté tu mám krimi thriller V kleci od Ellison Cooper, od kterého jsem měla obrovská očekávání, ale bohužel mě kniha zklamala. Celá zápletka byla dobře vymyšlená, ale celé rozuzlení bylo tak přitažené za vlasy a nelogické, že jsem knihu po dočtení s radostí odložila. Navíc mi ani tak moc nesedla hlavní vyšetřovatelka, se kterou jsem měla trochu problém a někdy jsem nestíhala její myšlenkové posunu. Ovšem pokud vám nevadí, že to není moc smysluplný příběh, tak vám knihu doporučuji, jelikož vás dokáže rozhodně překvapit.

Nakonec jsem knize dala…     77%

Recenzi najdete ZDE.



Novinku Jako ve filmu od Kelly Oram jsem potřebovala! Jedná se totiž o knihu autorky duologie Cinder a Ella, která vyšla v Baronetu před rokem. Když to ohodnotím celkově, tak Jako ve filmu u mě rozhodně vede. Ovšem bylo tu jedno klišé, kvůli kterému jsem hodnocení musela dát trochu níž a málem jsem to při čtení vzteky odložila. Ale pokud máte rádi romantické filmy, tak tahle kniha je přesně pro vás, protože je plná skvělých typů na filmů.

Příběh jsem ohodnotila…     80%

Celý můj názor na knihu Jako ve filmu najdete ZDE.



Pokud hledáte psycho thriller lehce hraničící s hororem, tak vám moc doporučuji Ženu v temnotě od Vanessy Savage. Z téhle knížky jsem měla pomalu po celou dobu čtení husí kůži, ale nesmírně mě bavila. Hlavní hrdinka sice asi nesedne každému, ovšem pokud se do ní dokážete vžít, celý příběh si neskutečně užijete.

Mé hodnocení…     83%

Recenzi najdete ZDE.



Krimi thriller s kapkou filosofie? Proč ne? Kniha Šťastní mrtví od Marka Edwardse vypráví celou zápletku hned několika styly a tím krásně odlišuje celou knihu od ostatních. Máme tu sympatické postavy, nečekané zvraty a je tu tak trochu načrtnutá filosofie šťastného umírání, která vás dokáže zaujmout a dovést k zamyšlení.

Knihu jsem ohodnotila…     85%

Pokud si chcete přečíst celou recenzi, najdete ji ZDE.



Knížky Becky Albertalli jsou pro mě nádhernou pohádkou, která pohladí po duši i přesto, že se věnuje složitějším tématům. V její novince Holka mimo rytmus vypráví příběh nejlepší kamarádky Simona Spiera, Leahy. A já to miluji! Dobře, přiznávám, že to rozhodně není to nejlepší, co autorka kdy sepsala, ale mě to z jejích knih zatím bavilo nejvíc. Takhle na léto vám knížku moc doporučuji!

Knížku jsem hodně zaujatě ohodnotila…     91%



Druhý a závěrečný díl série Rush Duet od Vi Keeland a Penelope Ward jsem nadšeně vyhlížela. Od Rebelského srdce jsem očekávala, že mě to bude bavit stejně jako první díl a že se u knihy také tak pobavím. Tak úspěšné to sice nebylo, ale i tak jsem si příběh užila a odpočinula si u něj. Pokud tedy hledáte delší romantický příběh, u kterého si odpočinete, rozhodně se mrkněte po této knížce.

Rebelskému srdci jsem dala…     71%

Recenzi najdete ZDE.



Když se pouštíte do humorných povídek, tak samozřejmě to hlavní, co očekáváte, je, že se budete bavit. A chyba je, když to tak není. Přesně to se mi stalo u knihy Hoď se do pogody od Sandry a Richarda Pogodových. Očekávala jsem něco skvělého a vtipného, ale bohužel. Dokonce jsem se musela i nutit, abych knížku dočetla, protože krom pár vydařených příběhů to bylo dost o ničem…

Mé hodnocení…     63%

Celou recenzi na tyto povídky najdete ZDE.



Poslední kniha, kterou jsem v červnu přečetla, je Zlatá klec od Camilly Läckberg. Tento příběh v sobě ukrývá psychologický román s kapkou thrilleru, který ocení hlavně divačky seriálu Sedmilhářky. Já bohužel moc čtenář takovýchto knih nejsem a nesedla mi hlavní hrdinka, ale i tak mě autorka dokázala mnohokrát překvapit. Dokonce natolik, že se nemůžu dočkat závěrečného dílu této duologie.

Knihu jsem ohodnotila…     79%

Recenzi najdete ZDE.


Tak, a to by bylo všechno z dnešního článku. Já doufám, že se vám mé shrnutí líbilo a třeba jste zde ještě našli nějakou tu inspiraci na čtení. Příští přečteno vám už teď můžu slíbit rozhodně delší. Už teď jsem totiž překročila limit devíti knih a věřím, že až ho budu psát, vynadám si, že jsem se zbláznila. :) No, ale na to už jsem si zvykla. Teď ale zbývá vyhodnotit tu nejlepší knihu měsíce a tou se stává Furyborn od Claire Legrand.

Jaký byl váš červen? Četli jste některou z knih, kterou jsem vám zde ukázala? Pokud ano, kterou a jak se vám líbila? Inspirovali jste se v dnešním přečtenu a půjdete do některé knihy, kterou jsem vám zde ukázala?
Budu moc ráda, když mi to napíšete do komentáře. :)

Mějte se krásně,
vaše knihomolka Šárka


Komentáře

  1. WOW, tolik knih! Já jsem ráda, že se ke čtení vůbec dostanu a můj měsíční průměr jsou tak dvě, maximálně tři. Ale tak co, každý čteme po svém, ne? A ten Furyborn vypadá vážně dobře...připíšu si an seznam.

    OdpovědětVymazat
  2. Zena v temnote a Stastni a mrtvi me opravdu bavilo, bylo to zajimave cteni. A Holku mimo rytmus zrovna louskam, ale jsem teprve na zacatku, tak jsem zvedava. Z ostatnich knih znam od videni Furyborn, ale k tomu jsem se nedokopala :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné knihy jsi přečetla. Mě zlatá klec moc líbila. Holka je rytmus mám doma ale ještě nevím kdy se do ní pustit. :)

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  4. Fíha, ty jsi se v červnu rozhodně nešetřila :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...